|
|||
|
|||
Staat erg mooi zo'n witte golf met groen getint glas.
|
|
||||
|
||||
Netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
|
|
||||
|
||||
Wow. Je GTS staat er ondertussen prachtig bij ! Die velgen staan er perfect onder.
|
||||
|
||||
Dit weekend met wassen erachter gekomen dat mijn voorlip opnieuw aan het scheuren is...
Maar dit weekend ook naar volksdub geweest! Heb me kapot gelachen en echt een geweldige avond gehad! Wel naar huis omdat ik aankomende week toetsen heb vanmorge weer vroeg terug en weer door gegaan waar we gister gebleven waren! Echt top weekend! |
|
||||
|
||||
Je hebt een super mooie foto gemaakt en succes met je toetsen
|
||||
|
||||
Bedankt! heb nog meer foto's gemaakt op volksdub:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NYAV8NHH |
|
||||
|
||||
Tijdje niet echt updates gedaan, voor lip is weer gerepareerd dus dat is weer netjes, voor de rest stond er eigenlijk niets op de planning
Donderdag middag zag ik een bericht op gezichtenboek over BBS RM velgen die hij wilde ruilen tegen andere velgen, ik hem een bericht gestuurd of hij ze misschien ook zo wou verkopen, s avonds gaan kijken, prijs afgesproken en meteen meegenomen! Moet zeker nog veel aan gedaan worden voordat ze mijn smaak zijn, maar het begin is er plannen: Achterzijde 7,5 J 185/45/15 Voorzijde 6,5 J 165/50/15 Randen polijsten Harten zwart coaten RVS bouten Zwarte logo's Zien er op de foto's beter uit dan ze zijn Tevens zijn de bbs ra's te koop! zie verkooptopic! |
|
||||
|
||||
Je hebt mooie velgen gekocht
|
||||
|
||||
Mooie update Roel
|
||||
|
||||
Vandaag de velgen terug van de coater gekregen
Alle coatboutjes eruit, randen erop, boutjes erin(en op moment zetten), afplakken, afkitten, naafkapjes in elkaar zetten.... Naafkappen naar de spuiter Velgen naar de coater En toen was alles klaar Naafkappen gepolijst And ready :muv: :muv: :muv: Vanavond nog even de finishing touch geven en dan zijn ze klaar voor de bandjes! |
|
||||
|
||||
Gister naar Arnhem geweest
Foto zegt meer dan woorden... |
|
||||
|
||||
Knap ding zo!
|
||||
|
||||
Gaaf ding zeg!
|
|
||||
|
||||
Zeker tof ding zo!
|
|
||||
|
||||
Stond er spic en span bij afgelopen zondag ! (en worden bijna zeldzamer als de GTI )
|
||||
|
||||
heel gaaf!
|
|||
|
|||
Damn, 1 van de mooiste Golfjes hier van het forum!
|
||||
|
||||
Netjes hoor Roel !
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Tja in principe is hij dat al, ik denk dat er nog maximaal n stuk of 15 rondrijden , maarja hij is niet zo gewild als een gti @Chrisjuh, bedankt! maar er zijn echt wel nettere golfjes hier op het forum, wil hem zelf ook nog een keer helemaal restauteren, want hij heeft zo zn plekjes(niet gek na 32 jaar) Bedankt voor de toffe reacties nog n fototje |