|
|||
|
|||
Luuk,
Heb niet aan je tentje staan schudden hoor zou niet eens weten dat je in een tentje sliep. Bedoelde meer kwa geluid ik hoorde nogal dat ik te hard muziek maakte. komt tie dan he :biggrin: Wel leuke bewaking daar ze hossen net zo hard mee op de muziek. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Budel 2005 was geweldig!
Zelfs met een Jetlag! Toen wij er om 2 uur aankwamen was ik al 24 uur wakker maar ik had het voor geen goud willen missen! Ik vond het ook erg leuk om te zien hoe iedereen er voor zorgde dat Johnny zich vermaakte. Hij heeft ons in LA ook goed verzorgt dus dat was toppie! Hier mijn wat van mijn foto's, de rest uiteraard op www.keverpech.nl! |
|
||||
|
||||
hey hey
ons verslag van weekendje budel 2005 kan je nu al lezen op jolandaburgers.web-log.nl en binnenkort ook op wakebus.com ook staan er een aantal foto's bij....veel kijk en lees plezier :biggrin: Gr. michiel en jolanda
|
||||
|
||||
@ wakkebus Ai ai wat een verhaal, ze hebben de bus ( bij dat schade bedrijf van DGB) wel lekker technisch in orde gemaakt als ik dat zo lees op jullie site,
jezus zeg wat dat betreft hebben jullie wel mazzelgehad met de remmen
|
||||
|
||||
De bus was toch bij Kieft en Klok technisch in orde gemaakt?
Lekker dan!
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan Oskar de foto van jou en Dolly !!! Je ging er zo mooi voor staan
|
||||
|
||||
Quote:
Pffff idd daar ben je lekker mee! Denk je dat je bus okay is, heb je dit allemaal... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik word wel nieuwgierig naar K&K reactie op de technische problemen van de wakebus. Deze bus staat nogal "in the picture" nav DGB. Last edited by vwspijlbus : 22-06-2005 at 13:28. |
|
||||
|
||||
technish was die wel in orde maar door de roest in de benzine tank is de kapot gegaan.......
en wat betreft de remmen geen idee waar door dat kwam gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Het ding is dachten wij nadien RIJKSDIENST WEGVERKEER gekeurd.
|
||||
|
||||
Quote:
En ook dat is, net zoals de APK, een moment opname! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoelen we! Waarom dan een reactie van Kieft en Klok?? In orde is in orde. En als het echt niet in orde was, dan had de RDW beter op moeten letten.
|
||||
|
||||
Misschien had een jaloerse BMM de remleidingen wel gesaboteerd
|
|
||||
|
||||
We kunnen het wel over reacties etc hebben, maar het belangrijkste is dat de problemen straks verholpen zijn! En er zijn dingen die kunnen gebeuren, het is ook geen nieuwe auto... Michiel en Jolanda, hopelijk kunnen jullie weer snel, veilig achter het stuur van de bus stappen! (michiel wel eerst je rijbewijs halen )
Maar Budel vonden jullie top! En daar gaat het in deze topic over... |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je helemaal gelijk in! |
|
||||
|
||||
Idd! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en weet je straks zeker dat het remsysteem ook helemaal nagekeken en in orde is.
|
||||
|
||||
na een resto moet je altijd een paar kinderziektes verwachten. van die dingen die je pas na een X aantal kilometer tegen komt, kan iedereen dus gebeuren
|
||||
|
||||
Quote:
HEY WAKEBUS. ik heb nog even samen met je aan de onderkant van de motor gekeken. hij lekte behoorlijk langs de stoterstangpijpjes zag ik. en die versnellingsbaksteun was behoorlijk krom. maar dat had je al gezien. ik weet niet wat ze aan de onderkant hebben gedaan :frown: maar niet veel in ieder geval en laat ze als je terug gaat,ff de holle ruimtes tectyleren. anders kun je volgend jaar in een ratlook spijl naar budel groetjes martijn.
|
||||
|
||||
jah idd we hebben echt zo'n een geweldige tijd gehad in budel had het voor geen goud willen missen....en wat betreft de auto dat komt allemaal wel goed....maar k&k zij ook dat we nog ff trug moesten komen om te kijk of alles nog goed was omdat die natuurlijk heel lang heeft stil gestaan.....
maar jah ik denk ook wel dat het ene beetje bij die auto hoort..... :biggrin: Gr. michiel p.s ik open een nieuwe topic met een paar vragen bij type 2....dus als jullie kunnen helpen alvast bedankt