|
||||
|
||||
lekker fout kleurtje
|
|
||||
|
||||
toch frapant, dat de meeste grote projecten uit het zuiden komen... hebben wij meer vrije tijd ofzo?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Bij jullie heb iedereen een schuur wij in de randstad zitten allemaal op elkaar gepropt
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha daar heb je zeker een punt, maar ook hier in brabant is het niet makkelijk meer om een schuur te vinden waar je zon project kunt doen, vaak zit er al iemand met een auto, of ze willen het niet... maja nou zou je in brabant ook op verschillende plekken gewoon op je inrit of de parkeerplaats kunnen doen, want echt veel politie rijd er niet rond... maarja dan moeten je buren het er ook nog mee eens zijn hahaha en het kutste is dan nog wel, al die golfjes 1 en 2/ sciroccos en zelfs kever... het staat allemaal in friesland groningen en drenthe.. wat zeker niet bij de deur is
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Hahahah, je hoeft er niet veel plek voor te hebben hoor.
Ik woon nog bij m'n ouders, gewoon in een rijtjeshuis met een garage erachter. Als de auto in de garage staat kan je eigenlijk maar aan 1 kant werken, maar dat gaat allemaal goed hoor. Vrije tijd.. Ook niet veel maar dat gaat in de winter weer komen, doe m'n uiterste best! |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha in kaatsheuvel, kan je niet vragen of je hem bij de eftelin op de parkeerplaats ma zetten, ruimte zat
|
||||
|
||||
Ligt ook een beetje aan de (brabantse) nuchterheid denk ik. Dat is eigelijk overal behalve in de randstad. Het hele dorp had het over mij toen ik mijn scirocco (kaal carosserie) aan het opknapoen was in de garage. En mijn golf 3 tdi in mijn golf 1.. "phoe heel de kabelboom" "en dit dan, en hoe dat dan,en waarom doe je dat dan,en die golf trekt krom".
Hier moet alles nieuwe en duurder etc.. Hier rijd elke aannemer met een Transporter 5.5 op 20" op lening, en in de achterhoek rijden ze gewoon nog met een oerdegelijke t4 met 450.000kmters. Dus gewoon gas op die lollie, ga nie besta nie, bietje rommelen en tis maar ijzer! Houdoe (om maar even in de sfeer te blijven )
|
|||
|
|||
Hahahah mooi man!!
Zo weer een soort van update.. Vrijdag alles geregeld om de tank te laten maken, dus dat duurt niet lang meer :tu: Ook een set universele stoelframes/sliders en een hydraulische handrem gekocht, dit allebei alvast als cadeau voor m'n verjaardag binnenkort(van m'n ouders en vriendin) Ook komt begin volgende maand de 1 weer naar huis, hebben weer plek in de garage om eindelijk weer verder te gaan, heerlijk :tu: Ricardo |
|
|||
|
|||
Ook het cadeau van m'n schoonouders besteld alvast, olie catch tank van catchtank.eu.
Tot snel. Ricardo |
|
|||
|
|||
Gister voor de 2e keer bij de VW-dealer om onderdelen te halen(schakelmechanisme-delen) en voor de 2e keer weer niet alle onderdelen compleet(terwijl ze bellen dat alles binnen is).
Kan ik weer wachten. Zoek al een tijd een hele goedkope set 17" velgen in 5x100 om hem drek op wielen te zetten. Puur toevallig komt op Facebook een set voorbij, en voor heel weinig(€75,-) kunnen kopen. Zaterdag even ophalen.. Net bij de dealer de spullen voor de haldex besteld! Ricardo |
|
||||
|
||||
Mooie hoepels!
|
|||
|
|||
Thanks, maar is puur om hem op wielen te kunnen zetten, ga er niet mee rijden!
Zaterdag komt de 1 naar huis vanaf m'n opslagruimte.. Last edited by GolfKaatsheuvel : 04-11-2013 at 22:35. |
|
|||
|
|||
Vandaag door de dealer gebeld dat m'n spullen voor de Haldex binnen waren.
Ook hebben ze met PON gebeld over het onderdeel waar ik al weken om wacht waarschijnlijk 20-11 pas binnen komt.. |
|
|||
|
|||
Hij staat weer thuis :tu:
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om half 7 al lekker begonnen aan de golf..
Eerst m'n achteras en toebehoren opgehaald in m'n opslag en begonnen. Toen het wiel erop, valt best mee. Dit wiel is 7,5J breed en een ET van 35, en heb ongeveer 1 cm over tot hij gelijk staat met de wielrand. Nu moet ik nog de voorkant even doen en dan gaan rekenen. (Ivm een set 9J's waar ik gek van ben) Ricardo |
|
|||
|
|||
Haha.
Die hangt er wel lekker zo. Ziet al goed uit. Gaat wel in orde komen met die 9j. Vordert toch al aardig allemaal.
|
|||
|
|||
In elk geval duidelijk dat je aan het werk bent in het beunhok!
|
|
|||
|
|||
Vandaag op t het werk de nieuwe SKF lagers en naven geperst, moet alleen even de fusee's een beetje bijwerken..
Vervolgens vanavond 1 fusee gemonteerd en 1 wiel met 1 scherm(hangt niet geweldig) Wiel staat te schuin maar heb iets meer ruimte als achter.. Twijfel nu toch echt heel erg over de OZ's.. |
|
|||
|
|||
Zondag de OZ's halen..
Kleine sfeerfoto :mrgreen: Tevens is ook de haldex nagekeken en ververst, zag er goed uit maar helaas heeft de beste man geen foto's gemaakt.. Nu even nadenken over een kleurtje en dan ff bestellen bij vht lak.. Ricardo |