|
||||
|
||||
Quote:
Nee, de grote van de kleppen bepaald de snelheid van het stijgen en dalen
|
||||
|
||||
hee steve weer eens ff up...hoe staat het ermee. en heb je al een kleine indoe?
|
||||
|
||||
Steve heeft een kleine Indoe ondertussen..
hij is ook alweer met de golf bezig, heeft eea aangepast, achter is nu ook links en rechts onafhankelijk, Stereo aan het inbouwen, wordt erg mooi(en niet direkt zichtbaar!) |
|
||||
|
||||
wel lache een collega van mij is hier nu ook mee bezig
als ik hier achter mij links van mij en rechts van mij kijk (op mijn werk) zie ik alle Festo spullen liggen met balgen koppelingen alles wat je nodig hebt kan toch wel makkelijk zijn he www.festo.nl staat heel veel wat je nodig hebt
|
||||
|
||||
Ff een vraagje
op onderstaande foto staat links een blauw ventiel waar is dit ventiel voor nodig dat kan ik niet helemaal plaatsen. Kun je hier wat extra info over geven enne van alles 6 de ventielen zijn de 2 linkse nog niet aangesloten waar zijn deze voor dan??
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat meest linkse geval een drukschakelaar. Om de systeemdruk te bewaken.
|
|
||||
|
||||
even een topic afstoffen.. want hij doet het zelf toch niet.
nu met de wolfraces, bbs-en zitten nog in de revisie, voorste dempers moeten nog kortere onder, dit is nu de uiterste stand. |
|
||||
|
||||
gaaf ding he..
|
|||
|
|||
ik denk met de voorpoten nog wat korter dat het super is! Nu valt het een beetje tegen imho, misschien ook omdat ik die wolfraces niet zo super vind... het is een zeldzaam hard autootje ofniet?
het systeem werkt verder nog steeds goed? Ook al uitgelijnd en gekeken naar bandenslijtage, is ook in orde? Verder, die s-rohr is wel ERG lang |
|
||||
|
||||
1,5 jaar geleden was ie al mooi
|
|
||||
|
||||
Erg cool Is er ook een foto met de auto in de hoogste stand?
Dit zou ook wel cool staan onder de passat Ben niet zo weg van die wolfrace velgen... maar er komen bbs'en onder gelukkig
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht al, waar ken ik die van, waar heb ik die eerder gezien? Watercooled.nl!
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind juist die wolfraces wel cool en ik vind dit wel passen.. velgen uit '77 auto uit '78, ik heb verder geen foto's nog. |
|
||||
|
||||
Velgen komen misschien mooier uit als
er wat plattere bandjes om zitten... Ook niet mijn eerste keus qua velgen, maar ik heb sowieso moeite met het vinden van een echt mooie velg |
|
||||
|
||||
Heb net het hele stuk gelezen, toppie project! Respect voor het brein achter dit hele gebeuren!
Door dit soort topics krijg je zelf ook weer zin om bezig te gaan, heb alleen zo verrekte weinig tijd! |
|
||||
|
||||
Quote:
er stond laatst nog een leuk BBS setje op www.watercooled.nl, maar die is sinds gisteren verkocht...jammer man...was echt een vet mooi setje.... dikke kar geworden zo met die wolfrace....maar BBS staat er natuurlijk mooier onder....
|
||||
|
||||
fuck BBS dit staat veel beter dan de zoveelste BBS
en super veel respect voor het bouwen... en achter scania balgen... die heb ik toevallig vandaag nog laten vervangen.... 2e keer dit jaar.
|
|||
|
|||
maar wordt dit nu gewoon goed gekeurd bij de apk??
moet inmiddels wel weer aan de beurt geweest zijn toch.. |
|
||||
|
||||
Quote:
waarom niet dan? je moet een deugdelijk bevestigd en goed werkend veersysteem hebben. het is niet ondeugdelijk bevestigd, en het werkt goed.. |
|
|||
|
|||
ik heb geen idee wat de richtlijnen daarvoor met apk zijn.
maar hier in ons landje kom je om in de idiote regeltjes allemaal, dus zou niet verbaast zijn als dit om de een of andere reden niet zou mogen. vind het wel uber vet gemaakt btw. |