|
||||
|
||||
ha ha
|
|
||||
|
||||
Dat is niet om te lachen hoor, vooral als je met een tablet werkt is het een straf.
|
|
||||
|
||||
Ja sorry heb een vaste computer maar met een tablet lijkt het me ook waardeloos
|
|
||||
|
||||
Van die mensen die het nodig vinden om op de snelweg stapvoets te gaan rijden en dan denken dat ze zo een punt maken
Net of dat ik de wereld kan veranderen maar kom zo wel vet te laat door die maf ketels.
|
||||
|
||||
KOM in friesland wonen Peter.............lekker rustig hier
|
|
||||
|
||||
Lijkt me een goed idee dan heb ik gelijk een paar vrienden om me heen die zo af en toe bij kunnen springen met de MK1
|
||||
|
||||
Quote:
Stond je erin ja? Hopelijk wel op tijd bij de kids... |
|
|||
|
|||
Quote:
Gelukkig was het ruim van te voren bekent en heb je er rekening mee kunnen houden
|
||||
|
||||
Quote:
Was op tijd Rik aan gekondigd of niet als ik 25km op de rijksweg ga rijden wordt ik binnen 10 minuten van de weg gehaald voor gevaarlijk rij gedrag. En nu om dat het aan gekondigd is mag het in 1x wel als er zo nodig actie gevoerd moet worden doe je dat maar op zolder of ergens waar je de juiste mensen treft mijn bescheiden mening
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Hier erger ik me dus groen en geel aan. Zelfs om half 7 's morgens met de smartphone bezig zijn. Richting aanwijzer na links en dan nog geen 30 km/ uur rijden. Geen aandacht voor het verkeer maar wel voor die ruk telefoon.
500 moeten ze die boete maken voor het niet handsfree bellen achter het stuur.
|
||||
|
||||
Quote:
zit wel een mooie radio in je auto (klinkt mooi) |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks. Ben er nog steeds niet mee klaar.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 09-03-2014 at 09:40. |
|
||||
|
||||
Wat een fabriek mooi hoor
|
|
|||
|
|||
Ojee, als dat niet allemaal berekend is op goed deluid ;-)
|
|
|||
|
|||
vind jou inhaalactie minstens net zo beroerd als het gedrag wat je veroordeelt.
Stel dat die gast alsnog daadwerkelijk naar links gaat, zoals hij aangaf. Dan had jij wel een probleem.
Last edited by B-ram : 10-03-2014 at 22:26. |
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat die andere dan fout is of niet??
|
|
|||
|
|||
als jij er achterop rijdt ben je gewoon de sjaak. Of die gast nou netjes rijdt of niet...
|
||||
|
||||
Ja achterop wel ik dacht zijdelinks sorry
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik al links zit en hij verandert dan van rijrichting terwijl zijn richtingaanwijzer niet meer knippert. Dan is hij fout. Hij verandert tenslotte van rijbaan. Dan is hij fout. Alleen als ik in dezelfde baan achterop rij dan is hij niet fout. Mijn inhaal actie was zeker niet netjes te noemen. Had ook niet gebeurd als de andere bestuurder met het verkeer bezig was ipv met zijn telefoon. En hier hebben we de volgende actie al weer. Kan er nog wel 100 posten. Meneer de twijfelaar in een Volvo.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 11-03-2014 at 05:50. |