|
||||
|
||||
Vandaag begonnen aan het laatste laswerk
Wat extra stevigheid rondom de motor is zeker niet verkeert. Ik had daar eigelijk de motor voor in willen bouwen, maar alleen de uitlaten en wat oude foto's geeft me genoeg info om de klus te kunnen klaren. Het is wel lekker schoon werken, nu alles in de epoxi staat. Het scheelt ook dat de lasspetters nu niet meer overal gaan vastzitten. |
|
||||
|
||||
Ah, driehoekjes maken!
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit man! Netjes alles afwerken maar! Its all in the details now.
|
|
||||
|
||||
Het shassis is klaar
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! Altijd leuk om te bedenken dat deze thread eigenlijk de reden is geweest om aan te melden op dit forum. Blijft een indrukwekkend project!
|
||||
|
||||
Goed bezig Ruud!
De TT alweer uit zn winterslaap?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
De TT heeft geen winterslaap gehad, ik heb er een paar keer mee moeten rijden voor schoolfeestjes van de kinderen, dus toen maakte het voor de wielen niet veel meer uit
Maar nog steeds super blij met de TT En weer een stap verder met de fridolin. |
|
||||
|
||||
Schiet lekker op Ruud!
|
|
|||
|
|||
Nu eerst alle sinaasappelhuid eraf sanden en dan kleur spritzen?
|
|
||||
|
||||
Deuren staan in de laatste primer, dus dat schiet al lekker op.
Laatste deel van de caroserie staat nu in de spuitplamuur, eens kijken wat we in het weekend nog kunnen bereiken. |
|
||||
|
||||
Goed bezig ruud!
En dan ook nog midden in de nacht het topic bijhouden
|
||||
|
||||
Super!
|
||||
|
||||
Vaak genoeg over dit topic heen gelezen, maar wat heb ik daar een spijt van gehad heb, vanmorgen begonnen methet lezen en net klaar, maar man wat een machtig project
Ik kom deze echt bekijken als hij klaar is en hij zal op een meeting staan, ook al moet ik ervoor na de andere kant van Nederland. Ik houd het nu in de gaten, en ben benieuwd hoe het verder gaat
|
|||
|
|||
Prachtig werk man. love it!
Je hebt bw nog een PB van me lees het even aub. gaat over je ramen/rubbers |
|
||||
|
||||
Het word eens tijd voor een andere kleur, dan al dat grijs
Last edited by Ruud : 27-05-2013 at 22:41. |
|
||||
|
||||
Ik hou d'r van, ik zeg blanke lak erover
Het begint er allemaal echt weer af fabriek uit te zien zeg, geweldig! |
|
||||
|
||||
Het koste wel wat moeite
|
|
||||
|
||||
De spuitplamuur is geschuurd, de epoxi is aangebracht en daarna is de gehele auto in de laatste grondlak gespoten.
Nu gaan we de fridolin nog 1 keer uitblokken, en dan kan de lak er op. |
|
||||
|
||||
Akelig dik! Ben je zelf ook werkzaam in de autoschade?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo niet kan Ruud gelijk beginnen denk ik. Of werkt hij misschien wel te nauwkeurig? |