|
||||
|
||||
Gaat lekker Ruud!
|
|
||||
|
||||
damn! begint echt lekker te vorderen mooie aanwinsten weer ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Misschien is de vraag al een keer gesteld, maar ga je straks nog proberen er een kenteken op te krijgen (al dan niet via Engeland of Duitsland)?
Echt een super project! |
|
||||
|
||||
Quote:
Een kenteken zou straks wel makkelijk zijn Voorlopig eerst maar eens zorgen dat er lak op kan, en zoals het er nu uitziet gaat dat deze maand weer niet lukken Maar we komen wel steeds dichter bij het eind. |
|
||||
|
||||
Devil is in the details Ruud?
|
|
||||
|
||||
De laatste loodjes........
|
|
||||
|
||||
Vandaag 1 deur en de binnenzijde van de voorklep in de spuitplamuur gezet.
En de andere deur en de bovenkant van de klep in de grondlak gezet. Ook heb ik de bodemplaten afgewerkt, en aan de binnenkant in de epoxi gezet. En op naar het volgende |
|
||||
|
||||
Nog steeds goed bezig!
|
||||
|
||||
netjes netjes! word de motorruimte ook in kleur gezet?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Idd gaat de goede kant op, ga zo door!
|
||||
|
||||
kan echt niet wachten om dit ding in het echt te zien, al moet naar de andere kant van nederland rijden om hem te zien.
super bezig!
|
||||
|
||||
Quote:
ja wat moet ik er van zeggen. ik zou ook eerst het shassis spuiten voor ik aan de buitenkant begon te plamuren. Alleen ......is het shassis nog niet helemaal klaar Ik heb de motor gedemonteerd voor de achter schokbrekers erin te kunnen maken. Het was de bedoeling om de motor terug te bouwen, en dan te bekijken waar er nog verstevegings punten konden komen. Alleen had ik op dat moment net 2 man gevonden, die de auto mee wilden strakzetten. Dus heb ik maar besloten om dat eerst te doen, en daarna als hij in de grondlak staat nog 1 keer op te bouwen om het shassis verder af te kunnen werken. Helaas is de buitenkant nog niet klaar, en is het dus nog steeds niet gelukt om de auto deels op te bouwen. De bodemplaten zijn er al wel ingelast en het shassis heb ik schoongemaakt en staat verder al klaar om te spuiten. Ik wil in dit stadium geen fouten maken, dus moet de motor er toch nog een keer in, al is het maar voor enkelle uren. Volgens de planning is hij klaar als hij klaar is En ik moet natuurlijk ook de 500.000 vieuws nog halen he. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
Dat laatste gaat zeker lukken denk ik..
Good luck Ruud, met de eindsprint!
|
||||
|
||||
je moet nu inderdaad zeker niet gaan overhaasten zou dood zonde zijn..
maar duidelijk waarom daar nog niets op zit dus onder de ''kap''
|
||||
|
||||
Meer foto's posten dan haal je dat half miljoentje bezoekers nog
|
|
||||
|
||||
De laatste grondlaag in de cabine zit er op, nu nog 1 keer schuren
Helaas omdat het buiten te vochtig is kan ik geen spuitplamuur spuiten. Dus maar besloten om de eerste laag epoxi op het shassis te gaan spuiten, alleen een beetje teveel roodkleurige verharder gebruikt, dus wat licht bruin moest zijn is nu beetje roze |
|
||||
|
||||
Netjes
Niks overhaasten, gewoon goed werk afleveren, respect hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
+ 1 |
|
|||
|
|||
Ziet er super dik uit allemaal!
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet zomaar free-wheelen met fixed mengverhoudingen he? gaat ten koste van je eindresultaat..... |