|
||||
|
||||
Quote:
Das een hele goeie
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hans teeuwen, het is en blijft een baas
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Ik erger me aan mensen die bij de ingang van de supermarkt gaan staan ouwehoeren zodat niemand er door kan met zijn karretje en aan mensen die voor hun auto twee parkeerplaatsen gebruiken
Wel een leuk topic dit |
|
||||
|
||||
Winters zonder sneeuw en zonder bevroren wateren.
|
||||
|
||||
Heerlijk dit soort winters!
|
|
||||
|
||||
Eens... Als ik sneeuw wil ga ik wel skiën
|
||||
|
||||
Quote:
Hier in `t noorden hebben we sneeuw en ijs gehad hoor
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik nooit begrepen en zal het ook niet willen begrijpen |
|
|||
|
|||
Vorige week in Metro:
Carnaval. Het feest der feesten. Folklore bezuiden de rivieren. De een gaat als konijn, de ander als oliesjeik. Weer een ander als superman. Maar in essentie gaat iedereen als alcoholist. Thuis indrinken luidt het devies, want carnaval is de après-ski voor de arme sloeber. Van je falderalderie en van je retteketet, met je oproltoeter. Een volksfeest dat - hoe je het ook wendt of keert - zonder drank niet van de grond komt. Maar goed, vijf dagen per jaar moet de druk van de ketel. "Even helemaal jezelf zijn," noemen carnavalvierders dat. Nu ben ik geboren Limburger en getogen Brabander, maar het hele concept 'carnaval' verlamt me. Geen idee waarom bij iemand die zijn leven op orde heeft, de druk van de ketel zou moeten. En dan enkel op een lang van tevoren bepaald tijdstip. Alsof die druk zich daaraan houdt. Ja, jezelf lam zuipen, begrijp ik. Het spoelt alles heerlijk weg. Maar dat kan alle dagen van het jaar. En niemand die je tegenhoudt wanneer je besluit op maandagochtend 3 juli om kwart over zeven, verkleed als superman, je hond uit te laten. Maar nee, dan kan het opeens niet. Dan is het van je "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg." Ik vind dat onbegrijpelijk. Zoals ik het ook onbegrijpelijk vind dat prins carnaval altijd een notabele moet zijn. Niets maakt mij meer verdrietig dan kijken naar zo'n hoekig scharnierende man van middelbare leeftijd. Prins Diederik de Tweede. In het dagelijkse leven notaris en notoire zuurpruim. Behalve nu het carnaval is. Dan gaan bij hem vijf dagen lang de handjes de lucht in. Van je "alaaf" dit en "alaaf" dat, en "as de moar leut hèt." Smoking aan, mantel om, muts met fazantveren op. Stijfjes de polonaise in, op de klanken van carnavalskrakers als 'Ingrid, hoe is het met je inrit' en 'het enige wat ik wil, is een tattoo op mijn bil.' Dwars door de stadssporthal, met de Raad van Elf achter zich aan. Prins Diederik de Tweede die de vrolijke pief uithangt. Het is van een onbeschrijflijke treurigheid. Je ziet het ongemak, ook al heeft hij nog zo geoefend, thuis voor de spiegel. Carnaval is één groot keurslijf. Die gespeelde uitbundigheid, er is niets spontaans aan. De vrolijkheid op afroep, de kunstmatige leut. Geen wonder dat het zonder drank niet lukt bij zo'n laf feest. Want zeg nu zelf: hoe sneu is je bestaan wanneer je slechts vijf dagen per jaar "even helemaal jezelf" kunt zijn? Als een lemming in de polonaise. Echt, get a life, met je oproltoeter. Prachtig!
|
||||
|
||||
Heerlijk
|
|||
|
|||
Als iemand uit het zuiden kan ik beamen dat carnaval het meest onnozele onzinnge k*tfeest is wat er bestaat! Als ik me klem wil zuipen dan doe ik dat wel lekker thuis en niet massaal in een kroeg met een stom pakje aan...
Heb nooit begrepen wat er precies "leuk" kan zijn aan carnaval maargoed. Dat is mijn mening |
|
||||
|
||||
Ik kan het wel waarderen hoor, dat carnaval. Terwijl iedereen voor pampus in de kroeg of sloot ligt, kan ik thuis lekker rustig door klussen aan m'n wagens.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja goed, dat is een voordeel. Maarja ik woon op een punt waar veel dronken mensen langskomen. En dan willen sommige je auto nog wel eens als doelwit uitkiezen helaas. Kan me nog herinneren afgelopen jaar bij de auto van mn zus, destijds een Seat Marbella toen ze terug kwam van het carnaval vieren lag het ding op de zij met een bloempot erop en aan de spiegel ballonetjes vast gebonden... |
|
||||
|
||||
Carglass Reclame!! Met z,n sterretjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
vanaf vandaag ben jij mijn held
|
||||
|
||||
Ik sluit me er bij aan ik ga liever van dat geld op vakantie met mijn gezin of koop een andere Polo
Maar ik las ook iets over carglass een paar topic s terug |