|
||||
|
||||
Quote:
niet echt, maar wist niet waar ik het moest neerzetten.. wist niet dat er hackers/spammers actief waren op dit forum?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Verbeter de wereld Richard is al vast begonnen...
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt geen idee hoeveel we er moeten bannen. Deze gaan we even naar kijken want hij is al na twee posts gebanned vanochtend. Dus hoe hij in die lijst komt is me niet duidelijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Oh, nee dan is het goed, ik denk niet dat er dadelijk allemaal hackers/spammers zijn terwijl jullie het niet weten
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo?,,,,het zit je nogal hoog hé? Ik wist niet dat jij zo haatdragend was, lekker professioneel om gelijk zo persoonlijk te worden. Alleen jouw reactie op mij (als een rooie vlag op een stier) zegt al genoeg, dus ik denk niet, maar ik WEET dat jij je gram wil halen. En dat voor een "lid" van de forum crew......nou nou Dan krijg je nu weer je eigen woorden back in your face. 'Je spreekt met aannames' en jij weet helemaal niets van mijn situatie af. En waar komt dat roken nu ineens vandaan?, ik wist niet dat ik rookte in huis of de auto?, goh ben blij dat jij dat even hebt opgeheldert voor mij. Mijn vrouw gaat iedere dag door weer en wind op d'r brommertje met de kleine naar school. Nu één keer omdat het zo uitkwam en het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze door de stromende regen,,let wel,, STROMENDE regen 6 km lang te laten te laten verzeikregenen. Als jij dat wel doet bij je vrouw en kind(eren) wat ben jij dan voor een harteloze vader? Ik heb medelijden met jouw kinderen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Precies, en DAAR zit hem nou net in. Wie weet hoe lang je er over mag doen om in te stappen? niemand. Waar staat beschreven binnen hoeveel meter je moet stoppen bij je passagier? nergens Is er een regel die zegt dat je niet mag assisteren met instappen/gordel aan doen? geen idee En zo heb ik er nog een paar wat ik wil aanvoeren in mijn verdediging om onder die prent uit te komen. Ik weet dat ze het helemaal dicht willen timmeren met regeltjes maar hier heb ik gewoon geen idee van hoe het zit, het parkeerverbod bord staat ook nogeens ALLEEN aan de overkant van waar ik stond. Dus ik denk dat er maar gewoon een rechter over moet oordelen. Ik kan mij altijd nog beroepen dat het onvolledig of onduidelijk is aangegeven. Verlies ik, dan is dat jammer maar ik geloof dat ik een punt heb. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Heb geen medelijden met mijn kinderen.. Die hebben een zorgeloos leven, met de beste vader die ik kan zijn. Ik breng mijn kinderen naar school, die keuze heb ik gemaakt, door weer en wind.
Roken is een vergelijk, die aanname is hetgeen wat je er zelf over maakt. Het crew gebeuren is hetgeen wat jou hoog zit. Ik ben hier ook gewoon user naast forum mod. Als je steeds terugvalt over je weet niet hoe je situatie is... Begin er dan niet over om het op een forum te zetten.
|
||||
|
||||
En het parkeerverbod is nu ineens aan de overkant van de straat? Nou ja, laat ook maar... [ZUCHT]
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het feit dat jij beslist dat je kinderen door de stromende regen moeten lopen zegt al genoeg over jou. Bovendien geloof ik er geen moer van dat jij er voor kiest om in de stromende regen te gaan lopen ipv de auto te pakken. Zo ja dan zit er toch echt een steekje los bij je. Ik vind het idd niet eerlijk dat iemand van de crew mensen uit de tent lokt met stomme opmerkingen. Er zijn er genoeg die niks terug (durven?) zeggen omdat er "crew" (de grimmige dweil) bij je naam staat. Ik moet mij telkens herhalen over jouw onwetendheid omdat jij praat alsof jij het allemaal wél weet (over aanname gesproken) Zoals jij het schreef insinueer je dat ik zou roken, en ook nog bij mijn kind en in de auto. Dit heeft niets met aanname te maken, lees je eigen bericht even door de ogen van een ander als je dat kan tenminste. |
|
||||
|
||||
1: Lopen en fietsen, ook in de regen, is gezonder dan in de watten gelegd worden; daar krijg je maar zwakke en verwende popjes van.
2: Over roken: Richard insinueert dat nergens. Je zou eens beter moeten lezen. 3: Matig je taalgebruik even een beetje, svp. Ben je tegen die agent net zo tekeer gegaan? Oei... |
|
||||
|
||||
T3_fan, Om even op dat sigaret verhaal in te springen. Ik zag die zin absoluut niet betichtend.
Zoals Richard al zei was het een voorbeeld. Ik ben vroeger ook nooit naar school gebracht door papa of mama met de auto. Vind ik dat ze gefaald hebben als ouder zijnde? Beslist niet!
|
|||
|
|||
Erik
1: zal wel,,,gebeurt ook zelden of nooit, nu één keer omdat het extreem hard waaide en regende, wordt je daar verwend en slap van?,,,denk het niet. 2: Ik vond van wel. 3: Ik blijf toch netjes?,,, wat is er mis met mijn taalgebruik? En ja ik was tegen die parkeerbeheereikel een stuk minder netjes. Rick Zie 1 en 2 hierboven. Last edited by T3 fan : 03-03-2014 at 14:05. |
|
|||
|
|||
Wat een gedoe om niks.. Ik snap dat de ergernis van T3 fan is dat sommige agenten zo pietluttig zijn. Volgens mij ging het hem daar namelijk om. Ik zou zeggen hou er over op en help/steun elkaar op een forum voor VW liefhebbers. Laten we vooral niet nog meer nieuwe, onnodige ergernissen opwekken.
|
|
||||
|
||||
Heren jullie hebben gewoon een totaal verschillende manier van opvoeden daar gaat het nu over en het gaat compleet niet meer over het originele onderwerp.
Zou het een idee om het via pm uit te vechten want jullie zullen het toch niet eens worden.
|
|||
|
|||
Ja dat is waar.
Maar ik was al klaar |
|
||||
|
||||
Sjonge, de kleuterschool is er heilig bij...
Grow up! |
|
||||
|
||||
grappig, jullie doen dit topic wel eer aan .......iedereen begint zich hier aan te ergeren
|
|
||||
|
||||
Om het topic maar weer een beetje op gang te helpen, mijn ergernis: Carnaval
|
||||
|
||||
Quote:
nou eigenlijk... |