|
||||
|
||||
okee
maar die jet heeft idd een paar minpuntjes,toch vind ik hem ook niet lelijk. valt me nog mee dat er niet gereageerd word op chobee's golf,die heeft een deuk onder de spiegel....
|
||||
|
||||
Quote:
Wie heb je dat horen zeggen dan??????? En wat betreft dat deukje... ik zou nog maar eens goed m'n ogen uitwrijven welke manco's je nog meer kunt vinden aan dat stuk verdriet... maar ja, met een goede camera wordt elke simpele Jetta 'dik', of niet dan Misha...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk zit er meer op.. boeie! Ik vind de wielen en die dakrails wel cool, zulke dingen zie je hier niet echt.. de US stijl is er een die ik erg kan waarderen, en nee je maakt niet elke auto dik met een goede camera
|
||||
|
||||
Quote:
die groene, das een mooi apparaat! dunne bumpers, mooie hoepels, goeie details... iemand meer ploaties?!
|
|||
|
|||
Quote:
Mag voor mij ook wel
|
|||
|
|||
Ik vind die zwarte helemaal rechts het mooist. BBS, Rally-front, creme leren interieur. Phieuw.
|
|
|||
|
|||
Quote:
hey maat, is geen deuk hoor het lijkt zo op de foto is de schijn van de bomen op de achtergrond Last edited by chobee : 06-09-2009 at 21:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens. iemand een idee wat voor onderlip daar op zit ? en misschien wat meer foto's ? cheerz |
|
|||
|
|||
Vr6 onderlip volgens mij !
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
eigenlof stink, weet ik |
|
|||
|
|||
@ T-bo: Ik geef je groot gelijk vriend, wat een ontzettend mooi apparaat heb jij zeg!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Anders wel terecht
|
|||
|
|||
Inderdaad! Hele mooie mk2!
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik afgelopen week gezien bij Edition, wij stonden tegenover jullie op de camping. Maar die mag hier zeker wel tussen staan, hele mooie Golf! |
|
||||
|
||||
Quote:
echt gaaf deze en de nummerplaten staan zo mooi bij de rest |
|
|||
|
|||
Quote:
die wielen!!!