|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk dat deze de 100 km/uur ook wel haalt
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
||||
|
||||
Ook aan het plamuurwerk, komt een keer een eind.
Helaas alleen deze week nog niet |
|
|||
|
|||
mooi werk hoor, en ja in goed strak maken zit nou 1 maal erg veel tijd.
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, je kan nog zon goede spuiter zijn/hebben maar alles valt of staat met de voorbewerking en geduld is nou eenmaal een langslepende zaak |
|
||||
|
||||
Ben erg benieuwd naar de kleur . Keep up the good work
|
||||
|
||||
De laatste loodjes zijn meestal ook wel erg zwaar.
Valt niet mee om alles af te ronden.
|
||||
|
||||
En weer een stap verder
|
|
||||
|
||||
Nice! Wanneer gaat de lak erop?
|
|
|||
|
|||
Zal nog wel ff duren,
ik vermoed dat er straks eerst een laagje spuitplamuur overheen gaat, daarna wat fijner schuren, en de grondverf spuiten. daarna komt de lak pas aan bod.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het zou mooi zijn als hij de eerste week van mei gespoten kan worden. Ze adviseren om de tweede kleur een week later pas te spuiten, dus ga ik er van uit dat hij eind Mei nog niet klaar is. Maar wel rollend en geheel gespoten. |
|
||||
|
||||
Er lijkt geen eind aan te komen
Heb je 5 punten van je lijstje afgewerkt, blijk je weer 4 andere punten te hebben opgeschreven. Maar ondertussen heb ik wel de fire wall erin kunnen lassen en zijn nu de gordel bevestiging punten afgetekend en klaar om te lassen. En op de rechter achterhoek na, is de gehele auto toch al flink gevorderd. |
|
||||
|
||||
Ik zeg: "Lekkah"
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon door gaan! zijn weer 4 mooie update's voor je topic
|
||||
|
||||
Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Ik zie mezelf de eerste 3 pagina's nog lezen toen je erraan begon. Knap dat je er nog steeds de tij den moed voor vind om er mee bezig te blijven Het blijft een hobby e. Veel succes verder.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik verrek me nek Gewoon super, niet alleen de auto zelf, maar ook de toewijding, creativiteit, noviteit en vakmanschap die je in deze wagen steekt. nog even volhouden, en dan kunnen we allemaal genieten van jouw inspanningen
|
|||
|
|||
Je suis jaloers
|
||||
|
||||
ziet er strak uit ruud
|
||||
|
||||
vanwegen het slechte weer in italie,
breng ik mijn vakantie maar in de schuur door. Een week extra tijd, zal de fridolin wel goed gaan doen. Vandaag is de neus in de spuitplamuur gezet, maandag gaat na het schuren de grondlak er op. En dan hop naar de volgende panelen. Inclusieve handtekening |
|
||||
|
||||
jammer van de vakantie maar aan de handtekening te zien is er nog genoeg te schuren
|