|
||||
|
||||
Hebben wij inderdaad ook even gedaan!
|
||||
|
||||
Nu hij 'af' is als G60
|
|||
|
|||
Quote:
Die laatste 2 zijn wel lekker! Maar m'n ogen, wat een stof! HUP, naar een camerazaak om dat ding schoon te maken! |
|
|||
|
|||
Een foto van mijne:
|
||||
|
||||
Quote:
nice!!! |
|
|||
|
|||
Nice suspekt!!
|
|
||||
|
||||
Super ! Nu nog een dikke GTI spoiler vooraan ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
Haha De 16v lip gaat er terug vanaf makker, ik kan het echt niet gewoon worden.
Seekrank ... Last edited by Suspekt : 29-08-2013 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Die van mijn, nog niet klaar, maar na 3 maanden hard werken toch even "hoereren"....
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke wielen
|
|||
|
|||
Quote:
Je Golf zou er zoveel beter uit zien zonder die Barbie wielen. Ik snap de kleur ook niet onder zo'n originele Golf. Of is het om met de hype mee te doen? Zilver met mooie originele BBS doppen zou het plaatje compleet maken!
|
|||
|
|||
Quote:
Welke hype? Ik rij hier al jaren mee rond, eerst op m'n Jetta. De kleurkeuze, tsja, ik snap je heel erg goed. 't Is gewoon fout en dat vind ik mooi..... 999 v/d 1000 mensen vinden het niks. En dat mag. Voor al die mensen is er wel een lichtpuntje. De spuiter heeft z'n werk niet goed gedaan en ze verkleuren al. Het gaat dus overnieuw gedaan worden. Zeer waarschijnlijk niet meer in deze kleur. Het wordt of zo zilver/glimmend mogelijk of zwart. Wat de naafkapjes betreft, sja..... De originele zaten niet bij de wielen, deze die er nu opzitten komen van de standaard mk3 BBS'en af. 'T is in mijn ogen beter dan niets. Weet iemand waar ik originele naafkapjes kan krijgen? |
|
|||
|
|||
De mijne op rota bm8
grtz mast
|
|||
|
|||
Quote:
De hype dat sommigen van gekkigheid niet weten wat ze moeten doen. Je moet doen wat je zelf mooi vindt, dat op de eerste plaats, maar voor mij hoeft dat niet zo en ook de boodschappenlijst aan stickers niet. Maar zilver of zwart zou top zijn dus ik wacht het nieuwe werk wel af. De dat Ruuds VW Shop je wel aan BBS logo's kan helpen...
|
|||
|
|||
Ik vind het juist wel vet! Misschien keer opzoek naar setje in fluo oranje of smurfen blauw
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mijne nog is, hij is te koop |
|
|||
|
|||
Kan het dat ik jou een tijdje terug gespot heb op de A15 bij Barendrecht?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat kan zeker ja! Kom ik regelmatig, waar reed jij in dan? |
|
|||
|
|||
Grijze Renault kangoo met van de zaag belettering