|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk, ik maak ook fouten. T3_fan had mij mooi te pakken met mijn "talenknobbel". Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. Iedereen maakt fouten, het is maar net hoe je ermee omgaat. De één gooit de kritiek in de wind en gaat er als een razende tegenin. De ander accepteert het en doet er wat mee.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee,,,wel bruine beren,,,of zwarte Oh ja en koala's die ken ik ook wel |
|
||||
|
||||
Quote:
nouja weet je, ik ben wel eens topics tegen gekomen, weet zo niet meer welke ofzo, maar daar waren ze gewoon elke spelfout van diegene aan het verbeteren.. en op zo'n moment is het inderdaad precies hoe die persoon er mee omgaat. Als je boos word gaan ze door. negeer je het, en besteed je er verder geen aandacht aan, dan zal het 'leuke' spel voor diegene snel afgelopen zijn. bedoel dat was vroeger al zo op de basischool, en dat zal altijd blijven. of je het nu wilt ofniet....
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Ik vind het hier op het forum wel meevallen.
Er zijn hier ook wel mensen lid van de Facebook groep: vag-verkoophoekje Daar vind je gemiddeld 20 taalfouten is een advertentie van maar 25 woorden... Daar kan ik me dus wel helemaal dood aan irriteren. Soms moet ik zo'n zin wel 10x lezen om nou eigelijk te begrijpen wat er staat. Op het forum een enkel spelfoutje in (soms hele lappen) tekst, daar kan ik me niet aan storen.
|
||||
|
||||
Quote:
Geweldig topic Last edited by richard-polo : 08-02-2014 at 01:46. |
|
||||
|
||||
dacht dat dit een forum was over auto's uit de VAG groep? in plaats van het groot nederlands dictee?..
ok ,als iets echt onleesbaar is of een brei vol woorden zonder komma's en punten word het weer iets anders..verder stoor ik me er niet aan...toch zeker niet als iemand echt iets zinnigs te melden heeft op technisch vlak e.d.. komt ook nog bij dat nederland nogal veel dialecten heeft en streekgebonden uitdrukkingen die soms verschillende dingen betekenen op verschillende plaatsen bijv; mijn drentse collega zegt wel eens 'waar kom jij weg?' tegen iemand.of 'wat ben je nodig'..dat betekent eigenlijk 'waar kom je vandaan' en 'wat heb je nodig'... dat kan soms voor sommigen moeilijker zijn dan het verkeerd gebruiken van word met D of DT...of de ,het en een.. ikzelf moet ook altijd 'schakelen' als ik iets schrijf hier..,ik plat 99 procent plat Brabants IRL ...dat hier zo weg te zetten gaat zeker niet goedkomen bij de meesten denk ik ...denkte gullie wel ?..of wa? ik ga dat ook echt niet veranderen ,,jammer dat mensen dat 'vervelend' vinden ,ik vind juist die overdreven GTST/kinderen voor kinderen 'R' vreselijk irritant en gruwelijk KAK!.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige verstaan dat echt wel hoor
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik vervelend vind aan vag verkoop hoekje is dat zoveel in belgie ligt/staat. En het niveau ook vrij laag is. Stond een golf 2 te koop. Die was 'opgeknapt' maar had wel deuken etc. Ik had alsnog oprechte interesse, ik vraag; wat is er aan opgeknapt? Naja laten we maar zeggen dat na zijn eerste reactie mijn interesse weg was. Meneer was niet gecharmeerd van vragen blijkbaar. |
|
||||
|
||||
Je kwam op dit gedeelte v/h forum via de knop Nederlands. Lijkt me duidelijk.
|
|
||||
|
||||
Dat hele vag-verkoop-hoekje op facebook is 1 grote kleuterschool helaas...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar kun je je helemaal dood aan ergeren, of het irriteert je. Sorry, /GrammarNazi
|
|||
|
|||
Ik heb besloten om mij nergens meer aan te ergeren! Scheelt een hoop al zeg ik het zelf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik blijf een Brabander he altijd net even iets anders doen Nieuwe irritatie van vandaag: klote regen
|
||||
|
||||
Of de zware irritatie van die discriminatie onzin, ditmaal over de efteling! Gaat weer goed hier
|
||||
|
||||
Quote:
hoe typ ik een ''GTST/kinderen voor kinderen-R'' ?
|
||||
|
||||
literrrrrrrrpul
|
||||
|
||||
Dat ik in zo'n gat werk,dat iedere keer als ik naar een klant moet mn auto tot aan het dak onder de modder zit.
|
||||
|
||||
De prijs van een iPhone met "Flappy Bird" geïnstalleerd schommelt zo tussen de $1,000.- en $3,000.-
Oké. Dan kan ik wel het supply-and-demand verhaal gaan belichten. Maar waar zijn we mee bezig?
|
||||
|
||||
Mensen zijn achterlijk als daar ook maar 1 cent meer betalen.
|
|
|||
|
|||
Mochten mensen intresse hebben mn s4 gaat weg voor €2500,- met Flappy Bird
|