![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bij Cloontje, de zwarte wielkast randen terug op de wagen gezet. Met wat kit en ducktape om de randen tegen de wagen te houden. Maar het ziet er weer een stuk beter uit. Foto's zijn er ook gemaakt maar die heeft Cloontje nog.
En vandaag het pakketje van vassparts ontvangen, nu wel de juiste Zimmerman schijven gekregen voor de achteras. Nu nog de lagers en nieuwe remslangen. Ook wilden we aan de koppeling beginnen, maar nadat we gisteren toch allemaal wat diep in het glaasje hadden gekeken, hebben we maar besloten om dat toch maar uit te stellen. Wel heb ik nog even dat vieze verroeste latje onder de grill uit gehaalt en dat word deze week even netjes geschuurt en dan weer gespoten. Dan ziet dat tenminste weer mooi uit. Gr Ronnie (HOOFDPIJN!!!)
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 06-02-2010 at 16:19. |
|
||||
|
||||
![]() De vooruitgangen klinken goed, ben benieuwd naar de foto's! Ook ik heb gister lang in het glaasje gekeken
![]() Gr Rob |
|
||||
|
||||
![]() De auto van jou word ook maar telkens mooier, Echt een super auto geworden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Gino89:
Ja der zit en gaat nog meer veel tijd en geld in zitten aangezien ik nog niet klaar ben. Ik wil namelijk nog leer en de wagen laten spuiten. Als dat klaar is dan is de wagen ook denk ik wel ver klaar. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Jullie zagen er zwaar gehavend uit vanmiddag met als hoogtepunt steuntje losflexen
![]() gr mark
|
||||
|
||||
![]() Ja maar dat is hard werken hoor, zo'n steuntje los flexen. Hahaha.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Na een avond stevig buizen wouden we de koppeling in de wagen zetten maar na een kort beraad hebben we het niet gedaan , aangezien we allebei moeite hadden om op de benen te blijven staan.
Wisten jullie dat Ronnie nog snel even op vakantie is geweest in Tsjernobyl? hahahahaha hier wat foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar wel weer gelachen vandaag. Gr
|
||||
|
||||
![]() Charmante foto's, wie immer!
|
||||
|
||||
![]() @Breadfan:
Lekker toch die mooie foto's en ja Tsjernobyl was super. Voelde me echt belabberd, nu nog.. Bah bah.. Vieze apfelkorn ook gisteravond, bleef maar smaken hahahaha,.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() En zo staan de BBSjes ernu bij.
![]() Foto, van de koppeling en de remschijven voor de achteras. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Mooie plaatjes van mooie spulletjes.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super! Dat wordt weer een dagje klussen. Het zijn wel dikke remschijven voor achter, of ligt dat aan mij?
Sehr schöne velgen!
|
||||
|
||||
![]() Het is toch gewoon de originele maar voor op de achteras.
Lijkt denk ik gewoon zo. Ik heb wel een mooi setje gevonden op de achteras in USA dan heb je rondom 280mm dus voor en achter G60 schijven. Dat wil ik eigenlijk nog wel hebben dat is incl adapters voor de klauwen, en remleidingen lagers en blokken. Maar dat is voor de toekomst, eerst deze maar weer eens verslijten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Omdat een wagen ook gepoetst moet worden, en dat je daarvoor de juiste spullen voor moet hebben, (want ook in poets spullen zit wel degelijk verschil.) heb ik net even wat nieuwe spulletjes besteld.
Poorboy's Pink Natty's waxpasta. Smartwax Car Shampoo. Smartwax Quik Detailer. Dit zou schijnbaar goed spul moeten zijn, beter als Mequiar's dus ik ben eens benieuwd omdat ik dat dus normaal gebruik en daar was ik best tevreden over, maar ik wou eens wat nieuws proberen. Ik hoop het deze week ergens te ontvangen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hij is kaal!!!
![]() Gelukt met de wielranden monteren?
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor Ronnie, lekker laag met dat ding
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Ja wielranden zitten prima. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat gaat helemaal goed komen. Dat het weer maar snel beter gaat worden. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Net nog even alle 4 de BBS RM velgen met het handje in de All-Metal Polish van Mequiar's gezet, en de BBS logo's geplakt op de randen van de velgen, de stickers waren afkomstig van Ruud's VW Shop, Ruud weer bedankt he!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik voel foto`s aankomen ![]()