|
||||
|
||||
Lijkt me verstandig ja. In ieder geval goed inpakken met een dikke laag verf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of met ML tectyl behandelen daarna
|
||||
|
||||
ja, maar tectyl op blank metaal help niks, er moet echt lak tussen. ML ben ik zelf heel erg voor, maar Peter heeft overal al tectiel gebruikt, dus ik denk dat nu beter ook maar van de ML afblijft, behalve de holle ruimten natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
ja, maar tectyl op blank metaal help niks, er moet echt lak tussen. ML ben ik zelf heel erg voor, maar Peter heeft overal al tectiel gebruikt, dus ik denk dat nu beter ook maar van de ML afblijft, behalve de holle ruimten natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Gelukkig zit het op een plek waar je het niet ziet,ik ga proberen om tussen het klemmetje 2 halve knijpers te doen om zo het ergste te voorkomen.
Ik heb ook nog van die zink plaatjes net als voor je zijscherm boven misschien dat dit ook werkt. En daarna in kleuren met de lakstift,blank er over heen en dan misschien nog ML
|
|||
|
|||
2 stukjes iets dikker papier tussen de klem en dan bovenin de klem een schoevendraaier zodat ie wat openstaan en dan erover schuiven schroevendraaier ertussenuit en dan papiertjes eruittrekken dan heb je weinig tot geen schade aan de lak.
zo heb ik het een paar keer gedaan en werkte goed(bij mij dan )
|
||||
|
||||
Wel voorzichtig dat je ze niet te ver open buigt, ze moeten wel blijven klemmen natuurlijk. Een goed idee verder!
En Peter, je hebt mail, maar die zal wel weer ergens in de lucht zijn blijven hangen denk ik... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een slimme Quote:
Denk het ook Rik heb niks gehad ,zou de mail te groot worden bij mij staat hij soms een minuut te laden voor dat ik hem kan openen ?
|
||||
|
||||
ik ga even een nieuwe mail maken
EDIT: verstuurd... Last edited by Barn171 : 04-03-2014 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
I Got mail zie Vrijdag Rik geef wel een belletje als ik ga rijden
|
||||
|
||||
Top!
|
|
||||
|
||||
Vandaag de BBS-jes opgehaald bij de poedercoater.
Nu nog de plastic doppen in kleur zien te krijgen en het in elkaar plakken van de bende Boutjes hebben ook hun werking gedaan
|
||||
|
||||
Bling!
|
|
||||
|
||||
Vet
|
||||
|
||||
mooi zo peter , ik vind het een goede kleur keuze zo......heeft wel wat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Thanx Jongens, Ik ben er zeer blij mee lang lopen dubben over de kleur nu gauw verder sparen. Bandjes kosten tegenwoordig ook genoeg
|
||||
|
||||
mooie combi ja. met dat dopje zo in de kleur van de auto
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
Kekke Wielen. Leuke kleur combo ook. Geeft de poedercoating op het aanlegvlak geen problemen met monteren?
|
|
||||
|
||||
Is me 3e setje en ik heb er nog nooit problemen mee gehad wou de doppen eigenlijk nog wel in de zelfde kleur spuiten
|
||||
|
||||
Quote:
ruilen met de mijne? ik zou trouwens die doppen die je wilt spuiten zo laten, als je er een zwart logo in zet, zou het zomaar eens kunnen zijn dat het er zo best kikke uit ziet
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |