|
||||
|
||||
Quote:
Ik zet dat er bijna altijd bij, geen idee waarom.. gewoon soort automatisme, in feite is elke verkoop een interessepeiling. Je zal toch de interesse moeten peilen in de markt voor je wat kan verkopen, of het nu om een auto, een bumper of een TV gaat. Jij ergert je gewoon aan exorbitant dure auto's
|
||||
|
||||
Hier is mijn Facebook-film.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
geniaal dit.
|
|||
|
|||
Ergernis topic dit, toch?
Ergernissen over advertenties is ook iets om je aan te ergeren... |
|
|||
|
|||
Interessepeiling is idd gewoon een woord maar na een zoektocht van bijna een half jaar naar een 5 deurs golfje II met injectie ( 1.3 of 1.8 )en dit woord ook menig keer tegen gekomen te zijn staat er in mijn woordenboek de omschrijving "niet reageren,,,véél te duur"
Of ik het niet kan betalen of de auto het bij lange na niet waard is komt allebij voor Zelfde geldt voor "koopje" 9 van de 10 keer gaat het dan om een rotte auto of een technisch drama Bij "meeneemprijs" is het meestal beide in één auto Laatst bij een "buitenkansje" geweest bij Breda met een buik van papiermaché "tech 100% ,,,komt zo door de APK" maar om er te komen moet je er eerst een nieuwe koppeling in (laten) zetten Wie heeft er nog aanvullingen? |
|
||||
|
||||
Mensen die de punt en komma door elkaar halen.
Evenals mensen die de mist ingaan met het i-grec verhaal. (zyn en blyven)
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 07-02-2014 at 21:38. |
|
||||
|
||||
ik erger me kapot aan spellingsfouten bijdehandjes, om het zo maar te noemen, maak zelf weinig spelfouten tijdens typen, maar kan me goed voorstellen dat mensen zich helemaal de tivus ergeren als mensen je continu verbeteren
net als die 'y' enz. kan ik me voorstellen dat dat irritant is, alleen als je bijv. d en t door elkaar haalt, lijkt me vrij irritant
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Ben zelf ook niet bepaalt Van Dale maar ben te lui om een punt te zetten
Nieuwe regel met hoofdletter zegt genoeg Als men begrijpt wat je bedoelt is het goed T'is forumtexst en geen sollicitatie brief Last edited by T3 fan : 07-02-2014 at 21:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook geen talenknobbel, maar mijn handen jeuken al bij het lezen van je post.
|
|||
|
|||
Quote:
"talenknobbel" betekent dat je verschillende talen beheerst, heeft niets met spelling te maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom is interpunctie ook zo belangrijk. Om Herman Finkers te quoten: "Grietje zei: Hansje zou je dat jurkje niet eens aantrekken?" "Grietje, zei Hansje, zou je dat jurkje niet eens aantrekken?"
|
||||
|
||||
Quote:
Taal is juist het enige waarin je je online kunt uitdrukken. De meeste mensen leren van kritiek en verbeteringen.
|
||||
|
||||
Quote:
Op dat punt heb je mij te pakken.
|
|||
|
|||
Trek lekker zelluf een jurrukie an!?
Of,,,,,heb je die al aan? Ik zal mezelf maar eens quoten Het is forum texst geen sollicitatiebrief Als je er niet tegen kan, lees het dan niet (punt) |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha ik had al het idee dat ik zo'n reactie zou krijgen maar ook ik zeg niet dat ik nooit fouten maak he, het is alleen dat sommige mensen het af en toe gewoon te bont maken en vergeet niet, het gaat er me niet om dat mensen spelfouten maken, ik begrijp toch wel wat er staat, het gaat me gewoon om de mensen die dan gaan reageren, en elke spelfout gaan lopen verbeteren, en daar heb ik dus een hekel aan iedereen maakt af en toe spelfouten..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Nou Jaap jij hebt mij al genoeg "uitgedrukt" en alleen omdat ik mij niet door jou of wie dan ook mijn mond laat snoeren
Iedereen hier begrijpt precies wat ik bedoel, zelfs jij Dus wat zou ik mijn schrijven moeten aanpassen voor de eerste de beste azijn pisser(s)? |
|
||||
|
||||
Quote:
weleens van masturberen gehoord? helpt in ieder geval iets
|
||||
|
||||
Quote:
dat hoeft ook niet, zo lang mensen jou begrijpen is het goed toch?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja,,precies En ik vind het ook lastig als ik een regel 3x moet lezen maar dat hoeft bij mij ook niet dacht ik zo. |