|
|||
|
|||
Mooi project, ben benieuwd naar de afbouw. Volger erbij.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat hoort er dan wel? Gelast is het ook niet? |
|
||||
|
||||
hoort niks tussen als het goed is.
Door het boutje onderaan trek je het spatbord netjes strak tegen het voorfront aan.
|
||||
|
||||
Quote:
Vanachter is het toch het zelfde verhaal? Plaatwerk wat samen komt en met een naad verbonden word. Ik weet dat die spuiter het eerder heeft gedaan. |
|
||||
|
||||
vanachter is het over de hele linie gepuntlast in tegenstelling tot voor waar het scherm aan 1 boutje hangt te fladderen.
|
||||
|
||||
Wat raad je me dan aan te doen? Gelast is het origineel toch ook niet.
|
|
|||
|
|||
Gewoon niks ertussen en je scherm netjes monteren. Als je echt iets ertussen wil zou vetband nog kunnen, maar origineel zit daar niks. Je voorscherm is een los onderdeel...
|
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
||||
|
||||
Mm, nu twijfel ik toch echt. Het ziet er echt mooi uit, gekit of niet. Ik baal er gewoon echt van dat dat is losgekomen. En ik denk dat ik er wel iets tussen moet, anders gaat het niet zo mooi aansluiten op elkaar. Ivm imi spatborden bedoel ik dan.
Tevens een update Matjes geplaatst, en int dak ook. Uitlaat der onder
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:17. |
|
|||
|
|||
Hoort inderdaad niets tussen scherm zit gewoon met boutjes/schroeven vast. Niet gaan kitten oid dan zit je dus met deze ellende. En al helemaal niet gaan lassen. Hoe zie jij het voor je als je schade rijd met het scherm. Slecht opgelost door de spuiter.
|
||||
|
||||
idd, hoort gewoon een open naadje te zijn maar gebeurt vaak dat imi schermen hier slecht aansluiten. kun je gewoon niets aan doen. kitten is idd niet de oplossing, daar krijg je vroeg of laat gezeik van. succes
|
||||
|
||||
Niks aan dat naadje doen hoor wat alleen maar knoeien en het hoort ook niet.
Kijk bij zit het ook allemaal los er moest alleen nog een schroefje onder in. Die het sparbord samen voegt met de voorfront Hier nog een foto van mijn pedaal de veer zorgt er voor dat het pedaal terug omhoog veert Voor de rest ben je lekker bezig
|
||||
|
||||
Dan zit dat veertje wel goed meen ik. Ik ga overleggen met de spuiter wat het best gedaan wordt. Heel de kit moet ook weer verwijderd worden dan.
|
|
||||
|
||||
Zo, nog eens wat aan den auto gedaan. Deurslotpinntje werkend gekregen, achterlichten geplaatst, nog wat elektriciteit, benzine en remleidingen geplaatst.
Dan heb ik een nieuw rubber voor men kruiskoppeling gekregen van Spike, bedankt hier voor. Ook ben ik de velgen gaan halen van Opelgek. Verbreed staal om maar eens te beginnen. Worden gestraald en waarschijnlijk mat donkergrijs. |
|
||||
|
||||
Ramen aan twee kanten terug gezet en raamgeleider in geolied.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit ! wil zelf ook graag nog de portierramen er in gaan maken.
Ben alleen nog op zoek naar de rubbers van de klapramen Dus ik laat deze nog zo lang als mogelijk open en anders gaan er ook van die dichten in zo als jouw
|
||||
|
||||
Haha! Dan haast je maar want klapraampjes zijn toch echt de moeite
Isoleren is ook belangrijk
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:19. |
|
||||
|
||||
Zie dat de binnen verlichting kabels er ook in zitten
|
||||
|
||||
Quote:
Ja deze had ik er al in gezet, maar verkeerd.. Dus nu wel juist. Bruin/wit dus op het deurschakelaartje en gewoon bruin, waarschijnlijk naar de zekering. |
|
||||
|
||||
Wat is dat voor schuim rond je pook kom dat heb ik nie