![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb in de familie eentje met een caddy 3 SDI en op het werk hebben we er ook verschillende. ze rijden fijn maar wat een F***ing korte bak zit er op ![]() 120kmh en al dik 3600rpm met een diesel in de 5e. Ze hadden er een 6 bak aan moeten koppelen ![]() Ohja ander minder leuk verhaal over de Caddy 3 met 2,0l PD SDI motorcode BDM Er is een grote kans op dat er bij verschillende van deze motoren de pompverstuivers niet zuiver zijn gemonteerd. Gevolg vermogensverlies vanaf het middengebied (2500 rpm en hoger) Enige optie tot op heden is een komplete cylinderkopwissel. Bij de Caddy's die bij ons op het werk gebruikt worden zijn inmiddels als verschillende voorzien van een nieuwe kop.
|
||||
|
||||
![]() Gilex, die van ons op de zaak ook. Auto is er zelfs helemaal mee gekapt. Gelukkig reed ik niet. Bij de T5 was er iets met de brandstofpomp.
|
||||
|
||||
![]() kinderziektes nog of zo.
Hoor wel vaak dat de 174 pk t5 ook niet al te best is. Doe dan maar de degelijke caddy 2 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hihi heb ze lekker hoog staan moet zeggen ze gaan op snelweg wel snel naar rechts.is erg irie denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gemenerik......................................... ...... cop in a caddy.
Hee zal goeie boevenwagen zijn BTW een caddy snel en ruimt eom achterin te pleuren. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker, vandaag zat een collega in de laadbak... wat hebben we gelachen zeg. Voor een drempel rustig remmen en dan net het laatste stukje vol intrappen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahah ja daar ben ik ook voor in zulke fratsen jah.
maar laat ze ja maar niet pakken met iemand achterin. Ik heb een keer 5 gassies achterin mn caddy gehad die ik even naar het museumplein had gebracht. Klein stukkie maar maar toch wel gevaarlijk. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar was hij wel lager achter ook heeeel belangrijk toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja laag was ie zeker kijk hier maar is naar...
Heb ze bij toeval verkocht 2 weekies terug. Rij nu weer met de stalen rond. Poremt niet echt meer. WIl de 17 inches oz tourismo;s van de golf onder de caddy zetten , weet alleen niet of dat staat ja of nee. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja zo staat hij netjes he met de ambulance er achter. en ik heb er een gezien grijs laag en oz eronder ik vond het echt mooi staan.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb afgelopen week in een TDI gereden, vond alles wel heel licht (koppeling, sturen, schakelen). Maar het trekt wel fijntjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() die grijze heeft geen oz meer.
Nu rh vlgs mij. EN kom jij regelmatig over de schaapsweg heen>????/ |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ken jij die grijze dan??? schaapsweg hmmmm waar is dat ook al weer ongeveer +_ |
|
||||
|
||||
![]() ja van ron huyzer is die.
en de schaapsweg is bij guppie die dieren speciaalzaak. Als je guppy weet dan zit ik daar net straatje voor. Welke maat is jou velg 7 j ook?? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee ik bedoel niet die van huyzer. die ik een paar keer gezien heb is zilver grijs en super strak. laag ook trouwens. en daar zit ook oz onder. met spoor verbreders dat wel stond super.[ heb er geen foto van]oja bij guppie ja kom ik wel eens over die weg. mijn velgen zijn 7,5j 17 kan net en soms als je aan het hoeken [hihi] ben loopt het heel iets aan maar ja dat hoort er een beetje bij als je laag wil he. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit begint een aardig Edese Thread te lijken hahaha.. misschien moeten we als Edese Caddyrijders eens met mekaar ergens afspreken.. ??? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou de touran ook zo rijden ? nee toch ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me leuk Goei idee. |
|
||||
|
||||
![]() heb je vandaag nog zien rijden heb het hele stuk achter je gereden vanaf de flats naar de A30
|
|
||||
|
||||
![]() wie ikke????
IMPOSSIBLE |