|
||||
|
||||
Holy Crap Marco, dat was een flinke
Ziet er weer netjes uut! 'k kom binnekort eens ff kieke daar in kafferden.. spreek je! |
|
||||
|
||||
Ja doet dat ! Gezellig, ff bijkletsen en kun je meteen ff kieken, Op zaterdag ben ik er eigenlijk altijd dus dan kun je zo binnen lopen
|
||||
|
||||
Inmiddels weer wat gedaan, even kort samen vatten. De A Stijl is helemaal klaar, alleen nog afwerken, ben er al mee begonnen. Kan het nog niet helemaal afwerken omdat er straks nog een versterkingsdriehoek op gelast moet worden, maar daarover later meer. Ben ook begonnen met t nieuwe front. Dacht eerst dat er maar een transport laagje op zat, maar hij staat in de zink spray. Wil em zover mogelijk opschuren (daar waar nodig, ivm wat vliegroest) en dan in de zinkspray zetten weer en de achterzijde vast in kleur omdat ik daar straks moeilijk bij kan. Beugeltje voor de claxon heb ik vast omgezet.
Binnen ben ik ook bijna klaar, nog wat lasnaadjes bewerken en nog 2 kleine plekjes lassen.
|
||||
|
||||
Petje af elewoud!
|
|||
|
|||
Netjes hoor; ik was er niet eens aan begonnen....
|
||||
|
||||
dikke shit m8!!!!!!!!!!!!
btw, als je nog eens echte specifieke vragen voor dit model passat hebt, kijk eens op de site van de passat kartei dld www.passat-kartei.de. Is een club alleen maar voor de passat32/33 en 32B, ben ikzelf ook lid van en die lui daar heben echt super veel verstand van die dingen.... d8 ik meld het ff, misschien heb je er wat aan.. |
|
||||
|
||||
Thanks fubar, ken de site maar dat wist ik nog niet. Hoe ben je daar lid geworden? Gewoon op t forum aangemeld ofzo? Heb wel n aantal vraagjes eigenlijk. Ben je op de VF meet? is volgende week zondag in Bunnik. Spreek me eens aan zou ik zeggen, even rond vragen en dan vind je me wel
Je bent altijd welkom stijn, tis alleen ff rijden Maar als t zo door gaat zie je em met mania vanzelf. Heb er nu al zin in !! Gisteren niet stil gezeten al zou je dat soms wel denken Wat hulp van G-eert-40 gehad, die kwam ff gezellig buurten en ouwehoeren, wel zo gezellig tijdens t hobbiën. Pa had vd week alweer wat gedaan ik heb het even afgemaakt. Het gaatje in de balk op de vloer had ie dicht gemaakt, ik heb nog even n stuk van de vloer vervangen, dat was erg dun. En de a-stijl staat aan de zijkant in de lak, dat was eigenlijk om ff te proberen hoe de motip kleur (benaderingskleur uit de spuitbus) uit zou pakken. Moet zeggen dat ie er verrekkes dicht bij in de buurt komt, dus die ga ik gebruiken. Meeste zit op plaatsen waar t niet op valt, alleen t front, maar dat nemen we voorlopig maar even voor lief. Reparatieplaat ligt ook op t postkantoor, dus die wordt vd week ff afgehaald en kunnen we aan t binnenspatbord beginnen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb me ook rot gezocht, hier kun je lid worden: http://www.passat-kartei.de/service/aufnahme.html
|
||||
|
||||
@ marco: Je kan je normaal als lid opgeven bij de passatkartei dld door een email te sturen naar een van de mods of gewoon een keer naar een meeting van de pkd gaan en je daar ff ter plekke aanmelden...
ik kom owk ook naar de vf meet zondag, ben heet makkelijk te herkennen aan de twotone passat 32B coupe. met welke auto kom jij dan, dan zal ik je ff aanspreken? Ik kom met deze auto zondag(wel een oude fotow, maarjah): |
|
||||
|
||||
Okeej, ben jij dat. Had je auto al gezien bij de speed meet. Kom met een matzwarte Golf 2, heb ook een Crew shirt aan
|
||||
|
||||
als je niet bij de auto staat, vraag ik wel ff rond...
ben dan net willibrord frequen, whahahahaha |
|
||||
|
||||
Zo, weer ff een update. Niet stil gezeten natuurlijk, ben inmiddels ook alweer verder als deze update, maar daar heb ik nog geen foto's van. Zal er morgen een aantal schieten. De wielkuip is zoals te zien nu helemaal dicht, dus van binnen naar buiten kijken is er (behalve door de ramen) niet meer bij Ben ook begonnen met t afwerken van de binnenkant. Naden zijn gekit en het zaakje staat in de primer. De zichtbare delen moeten nog in kleur en er moeten nog nieuwe (bitume) dempingsmatten op de bodem. De dorpel heb ik inmiddels ook weer strak, en in de steenslagbeschermer gezet. Wil er nog een laagje overheen en dan nog in kleur. De holle ruimtes zijn inmiddels ook behandeld (bestuurderskant dan) dus die kunnen er ook weer paar jaartjes tegen. Zijkant van de A-Stijl beteje opgelapt met wat verse lak alsmede begonnen aan de plek waar straks mn koelvloeistof reserovir zit (zie foto)
Ben nu bezig met de bovenrand van t binnenspatbord, die is inmiddels op maat en kan gelast worden. Morgen wil ik ook verder met t front, opschuren en nieuw zinklaagje er overheen en de achterzijde zover mogelijk afwerken (in kleur) want daar kan ik straks bijna niet meer bij.
|
||||
|
||||
Zo zo, en bijna klaar voor mania
|
|
||||
|
||||
even ergens de M van Mora erin stampen zo krokant is dat ding......dit gaat helemaal goed komen.
|
|
||||
|
||||
t meest "las"tige is achter de rug. Wat er nu aan zit te komen is niet meer zoveel vouwen en buigen. Bovenrand is een reparatiedeel, dus kan er vrijwel zo in. Vandaag niet veel gedaan, moeder jarig, precies op mn hobbydag, nou ja..... Middagje vrij dat wel, dus binnenkant even verder afgewerkt, eerste laagje groen zit erop, verder heb ik t laatste laagje steenslagbeschermer op de dorpel gespoten.
Zaterdag weer
|
||||
|
||||
We moeten idd echt ff wat afspreken chris, volgende week zaterdag wil ik wel weer ff dagje met draadjes pielen. Nog achter de boekies aan geweest?
|
||||
|
||||
Marco
gefeliciteerd met je aanwinst. Het is wel een oud beestje, maar met goede onderhoud zal je er nog jaren plezier ervan hebben
|
||||
|
||||
Geweldig ding..
Veel werk dat wel.. maar dat gaat helemaal goed komen zie ik.. Ik ben zelf sinds kort ook passat eigenaar.. heb hier ook ergens een topic geopend met een paar foto's..