|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad Fred, komende zaterdag kom ik hem ophalen Quote:
Hey Dave, ik kan hem komende zaterdag gaan ophalen. Fijn om te horen dat het de kids bevalt Ik heb overigens niet die groene gekocht, alleen de bumper heb ik ervan af gehaald. Hij reed in het verleden meen ik met een kompressor maar nu stond hij op de sloop met een stukgelopen Glader....
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 08-07-2012 at 17:33. |
|
||||
|
||||
ochjij op de sloop waar...?
was vanbinnen wel erg smerig en afgeleefd toen ik hem geparkeerd zag staan en effe ging kijken ernaar
|
||||
|
||||
Quote:
Bij Pepels in Elsloo... Interieur zag eruit alsof er een zak coke in ontploft was
|
||||
|
||||
Dacht al dat ik iemand anders zag rijden in de G40 afgelopen week. Heb ik toch goed gekeken!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was Dave inderdaad...
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft altijd een G-lader op gestaan. Althans, wel de afgelopen 10 jaar dat die bij mij in de straat gestaan heeft bij 2 van z'n vorige eigenaren. Was ooit een leuke grijze Corrado, totdat een politieagent de voorkant eraf reed. Daarna nog een make-over in het groen gehad, waardoor die weer even netjes erbij stond (bij Kenneth). Laatste 2 eigenaars hebben het ding volledig afgetrapt en uitgeleefd. G-lader stond er nog niet zo heel erg lang op overigens, maar met 2 eigenaars na elkaar zonder verstand en/of respect voor de techniek is het gereviseerde al gauw eraf natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
idd die laatste eigenaar was een klusjesman (beunhaas) auto zag er altijd smerig uit vanbinnen