|
||||
|
||||
Dat zijn de leuke cadeau's Evert!
Het dat gedoe moet haast wel een massaprobleem zijn, dat eerst maar eens controleren. |
|
||||
|
||||
gisteravond nog maar eens met de klok vermoeid na lang zoeken toch gevonden een breuk in de massa tanx guys
dus een los draadje van het massapunt achter het dash naarde klok gemaakt en alles schijnt nu goed te werken ,vandaag even een proefrit maken en eens kijken wat de temperatuur nu doet |
|
||||
|
||||
vandaag dus even een proefrit gemaakt geen geknipper meer op het dashboard ,lampje van het grootlicht doet het weer en de temperatuur staat nu weer mooi net over de midden
kan ik nu weer lekker ontspannen toeren zonder in de stress te zitten dat alles nog wel klopt onder de kap |
|
||||
|
||||
Mooi werk Evert!
Zo zie je maar, massa problemen geven rare storingen |
|
||||
|
||||
Quote:
echt wel , bedankt nog voor de tip ik was bijna op zoek gegaan naar een andere (lees wel tijdelijke) klok , kan ik dat geld beter aan aandrijfassen besteden kunnen we weer wat vertrouwen opbouwen in onze relatie |
|
|||
|
|||
mooi dat t gelukt is
massa probleem kan inderdaad wel eens vaker voor kermis verlichting zorgen |
|
|||
|
|||
Mooie Caddy! Simpel maar toch opvallend. Netjes.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook bij de achterlichten (of die van een aanhanger): er brandt en knippert soms van alles, behalve die ene lamp die dat zou moeten doen... ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
tanx was ook de bedoeling z'n beetje |
|
||||
|
||||
Quote:
was best wel irritant ja,maar ben blij dat dit probleem verholpen is |
|
||||
|
||||
vandaag even wat leuks bij Douwe (dokter D) opgehaald heeftdie ook weer wat ruimte om te sleutelen
foto's volgen |
|
||||
|
||||
daar is die al
|
|
||||
|
||||
Heeeyyyy die komt me bekend voor
|
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Fryslan boppe met de motorombouwers
|
|
||||
|
||||
Quote:
nu nog een paar mooie baksteunen scoren |
|
||||
|
||||
Quote:
zwaar he |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk in de winter wel eens tenzij de td ploft dan moet ik wel eerst alles bijmekaar sprokkelen ,distri.steun heb ik baksteunen zijn in de maak, t4 hevel met kabel ,beugeltje voor elctr.gaspendaal en heb nog een intercooler liggen die moet iets aan gepast worden maar voledig alu dus dat moet lukken en dan zo aanpassen dat ik mischien zoveel mogelijk orgineel kan houden en ben rustig met de draadboom aan het kijken wat ik zelf kan doen ,ook de type 3 klok pas maken in een oud dashboard, het blok rustig nakijken met nieuwe keerringen en krukasbout dus van te voren zoveel mogelijk klaar maken dat ik er niet weken in zit want zolang kan ik de caddy niet missen |
|
||||
|
||||
Hoe is het met je nieuwe boek Evert? Leest t een beetje makkelijk?
|
|
|||
|
|||
Quote:
beetje dezelfde ideen als ik dus eerst verzamelen en dan ff vlot overhangen die zooi ik heb nog 1 steekas liggen met 100mm aansluiting (de korte) staat momenteel ook op mplaats onder "golf mk1" |