|
|||
|
|||
Quote:
Was idd beregezellig......heb evt nog wat ''partypics'' maar die zal ik maar niet op het forum zetten,..... enne streepjes op de weg die op een achtbaan leken.......ik had ook last van dat Bavaria,......maar toch niet zo erg lees ik net..... of ging je zo hard.en had je de Mk1 in de toerenbegrenzer André...... Quote:
Gefeliciteerd! dik verdiend! Last edited by HannoverEdition : 11-07-2011 at 19:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
ben nu de laatste paar aan het uploaden, zal er hier dadelijk nog een paar neerzetten. alles is uiteraard weer te vinden op mn flickr account (zie hieronder..) was dit keer inderdaad erg kort gesprek:P mochten mensen een foto van hun auto in origineel formaat willen, stuur dan weer even een pm
Flickr Last edited by MarkZweers : 11-07-2011 at 19:50. |
|
||||
|
||||
zie ik mijn eigen auto ook eens op de foto staan (links boven de witte golf met witte velgen |
|
||||
|
||||
heb een geweldig weekend gehad super naar het zin
met veel mensen even kunnen bij kletsen en genoeg biertjes gehad haha complimenten voor de organisatie en de vrijwilligers super hoe alles geregeld was allen kwam ik zondag slecht op gang leek wel een diesel |
|
|||
|
|||
1 woord
was weer gezellig oude wets en veer in de kont voor de organisatie en de calamiteiten flyers hebben geholpen ...
|
||||
|
||||
Super weekend gehad!
Het weekend was goed geregeld helemaal top
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt |
|
|||
|
|||
Heeft er niemand een foto van mijn mk1 cabrio ClassicLine met gepolijste teledials??
Was een top event,goed geregeld heren en dames! Tot de volgende keer. |
|
||||
|
||||
De rest van mijn foto's staan ook online.
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een grote versie, stuur me maar een pb.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
een lekkende diesel ja
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee, zou je even hieronder op de link Flickr klikken, misschien dat die erbij staat.. en anders de volgende keer iemand met een camera aanschieten
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor kleur heeft ie? Moet je even in mijn fotomap kijken volgens mij staat hij erbij. http://s1106.photobucket.com/albums...el/Well%202011/ |
|
||||
|
||||
@ Mark.
Zou jij mij die foto's van mijn auto willen sturen. Zijn nummertje 33 en 34. Mooie foto's.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze? En de rest van mijn foto's http://www.5cabrio.nl/?page_id=17 |
|
||||
|
||||
Quote:
Done. Dank je.
|
|||
|
|||
Volksdub 2011 was in 2 woorden: SUPER GESLAAGD !
Wij van High Society hebben het super naar ons zin gehad , alles was er gwn Iedereen was vriendelijk,het eten was lekker en de autos waren gruwelijk dik ! Volgend jaar mag je ons alvast terug verwachten |
|
||||
|
||||
Was een dikke meet! Top-weekend gehad.
Hulde aan de organisatie, en de rest van de bezoekers die voor een goede sfeer hebben gezorgt! Op na volgend jaar edit: niemand toevallig een foto genomen van een metallic grijze golf3, op paarse Chevlon Mesh?
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 11-07-2011 at 21:30. |