|
||||
|
||||
Ben inmiddels in de avonduurtjes druk bezig met de tunnel waar toch wel wat uurtjes in verdwijnen:
|
|
||||
|
||||
Holy shit dat beloofd wat deze blijf ik zeker volgen dat word un geweldige wagen
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Ik probeer zo'n 3 avonden in de week aan deze Golf te werken, maar als er uiteindelijk 2 productieve avonden zijn ben ik al tevreden. Schiet niet echt op, maar ik vind het geweldig leuk om te doen als hobby, dus zonder tijdsdruk
Weer wat gedaan aan de tunnel zoals op de volgende foto's te zien is: Last edited by DutchBuild : 20-01-2012 at 18:06. |
|
||||
|
||||
platina handjes
|
||||
|
||||
Inderdaad!
En wat moet zo`n werkplaatsje een genot zijn om in te werken, lasapparaat, zetbankje, straalkastje, plasmasnijder....van alle gemakken voorzien en dat is met zulke projecten heel fijn werken
|
||||
|
||||
Heerlijk het bouwen en werken aan zulke projecten !
Ziet er allemaal goed uit, blijf het zeker volgen ! Gr Frank |
|
||||
|
||||
Blijf het zeggen:
Top werk! Gaaf! Respect hoor. |
|
||||
|
||||
Inderdaad heb hem ook nog op mivw zien staan ook nog staan bij kijken en kijken of je er was om te kletsen maar je was er niet en btw zon porsche blijven heerlijk wagens laatst op stage een licht paarse met zelfde kleur interieur was van kameraad van die monteur dus moesten ergen onderdelen halen hij zo maurice ga je effe mee ja hoor en brullen dat ding niet normaal toen trok hij uhm ook een keer tot 7000 toeren nou mijn dag kon niet meer stuk haha
gr maurice
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie positieve reacties
De reden waarvoor ik wat extra ruimte nodig heb in de tunnel Het is een Precision turbo 6765SP met bullet inlaatwiel |
|
||||
|
||||
Die gaat FLUITEN!
|
||||
|
||||
Eindelijk weer een paar foto's Foto's zijn helaas niet zo scherp kwam ik achter. Zal effe kijken hoe dat beter kan voor de volgende
Het begint wel een heel kunstwerk te worden, maar veel dingen zullen pas duidelijk worden als de kooi er in zit denk ik. Last edited by DutchBuild : 02-02-2012 at 00:05. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Schutbordje is nu klaar?
|
|||
|
|||
Wat een belachelijk mooi laswerk weer !! Mooi hoor.
|
|
|||
|
|||
mooi werk op deze golf
heerlijk om te volgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Schutbord is nog niet klaar helaas. Ik wil nog wat gaten dichtlassen en de bovenkant moet nog afgemaakt worden plus nog wat kleine dingetjes. Ik heb gekozen om alles in hoeken te lassen ipv alles rondkloppen omdat ik wat dikker materiaal moest gebruiken voor de stevig- en veiligheid omdat het frame van de pedalen niet meer gemonteerd gaat worden. Ook moet ik nog met dit chassis naar het RDW om het chassisnummer om te laten zetten naar een andere plek zodat ik het bovenste deel in zijn geheel kan verwijderen. Om eerlijk te zijn vind ik het zelf er nog niet goed uitzien, maar veel werk valt straks pas op zijn plaats als de kooi er in komt. Ik heb vandaag een nieuwe 2.5L krat-motor gekocht omdat er wat wijzigingen zijn doorgevoerd na 2011. Ook zijn we bij v.Kronenburg geweest voor een setje trottle bodies voor deze motor zodat we de 3D tekeningen voor het inlaatspruitstuk af kunnen maken. Zal morgen wel even een paar foto's posten |
|
||||
|
||||
Ziet er weer top uit Wilco!
Complimenten hoor! Wat ga je met de draagarmen etc doen?
|
||||
|
||||
ziet er indd weer erg goed uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Herm, Voor de achterzijde zijn we zijn druk bezig met nieuwe draagarmen voor in de Syncro achterbrug. Ik denk dat je wel weet hoe deze origineel zit en er zitten nogal wat nadelen aan, al rijd het al beter dan de normale achteras. Heb lang getwijfeld of ik er een achteras van een type 5 onder zou zetten, maar hebben toch besloten om helemaal wat nieuws te maken. We gaan draagarmen maken met uniballs en een los fusee zodat de slag veel mooier verloopt en alles stelbaar is. Een Syncro heeft al veel te veel toe-spoor en wordt nog erger bij het inveren wat erg jammer is. Bij ons kan je de achterwielen afstellen met een negatieve toe-spoor en zal inveren naar neutraal wat veel beter is. Dit zal een product worden voor verkoop en we zijn eindelijk zo ver dat we het eerste prototype kunnen gaan maken. Alles is in 3D getekend en we zijn erg druk geweest om alle punten goed te krijgen. Met een beetje geluk kan ik de eerste (goede) animatie morgen plaatsen zodat je kan zien wat ik bedoel. Aan de voorzijde gaan we ook nieuwe draagarmen maken met uniballs en met een verhoging naar het (vr6) fusee. Dit laatste voor de correctie van de stand van de draagarm en de stuurstang. Dit zal het opvolgende product worden na dat we de achteras af hebben. we zijn bezig met veel nieuwe dingen, maar dat zal ik in de loop van de tijd wel laten weten |
|
||||
|
||||
Prachtig vakmanschap! Kan er weinig anders van maken. Een genot om te zien, lezen en volgen.
|
||||
|
||||
Erg gaaf project!
|