|
|||
|
|||
Quote:
Nee zijn idd waardeloze foto's geworden Mark.... Kom maar op met de rest (dwz ALLES wat je hebt geschoten die dag ) |
|
||||
|
||||
Quote:
2 hazen en 1 ree.. wou dat ik het kon.. maar zit gewoon aan mijn limiet.. kan er maar een paar uploaden en that's it.. en ga echt niet alles 1 voor 1 hier uploaden want dat duurt rete lang..
|
||||
|
||||
en mijn auto er ook maar even opgeknalt, loop hem eigenlijk altijd voorbij op een vw meeting, maar lag nu toch op de grond... moet hier nu toch even gezegd hebben dat de foto's onbewerkt zijn, enkel iets contrast toegevoegd, kreeg commentaar dan ik bewerkte foto's af zou leveren
|
|||
|
|||
Moest vandaag nog naar een industrieterein (wellicht dezelfde als de meeting) in Joure toe rijden voor m'n werk. Vier dagen eerder was leuker geweest aan de foto's te zien..
|
|
|||
|
|||
@mark
where are the rest of your pictures? at your site or only at work? ) |
|
||||
|
||||
haha i'm not a photographer it's just a hobby, so no, not at work... at home, but i cant upload any more pictures, because iv'e already uploaded to much.. most pictures that are posted here also stands on http://www.flickr.com/photos/markzweers/
|
|||
|
|||
aha... is here a limit to upload? but nice pictures hobby shooter
|
|
||||
|
||||
don't know here, but where i upload the pictures.. if i have to do it here, i have to do it one by one.. and that takes f*cking long.. also the rest of the pictures are not as nice as whats uploaded here.. but thats my oppinion..
|
|||
|
|||
Looking good boys
|
|||
|
|||
Quote:
als je nou even wat foto's van hondjes en roze polo's delete Mark,dan kan er weer wat "Frisian Edition" bij .... @Kevin Mark has to delete some dog and pink polo pictures so there is space enough for some "Frisian Edition" stuff |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha doesn't work like that.. it's not the amount of pictures that i uploaded it's about how much MB photo's i've uploaded this month.. and going 8mei to zandvoort for japanese cars ( i know, but i've promissed.. ) and 15mei to vw meeting at Arnhem so i cannot even upload one picture of those meetings this month:P
|
|||
|
|||
Quote:
klopt Mark (nou ja eigenlijk van de vrouw ) met dank aan Joost (Joost89) voor het poets/polijstwerk en weer die mooie paarse kleur op de foto gekregen Last edited by HannoverEdition : 05-05-2011 at 22:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die kleur is zo moeilijk op de foto te krijgen joh......maar het is jou toch een paar keer gelukt,super man!wederom een mooie foto weer en op de achtergrond nog mooi mijn ex Golf Rallye.dus deze foto gaat ook weer in het grote fotoboek op de harde schijf van mijn pc... |
|
|||
|
|||
Guido, welke wielen heb je onder de Ltd dan?
|
|||
|
|||
Quote:
U heeft een PM .... Last edited by HannoverEdition : 05-05-2011 at 22:38. |