|
||||
|
||||
Quote:
ja,maar die hebben iets meer stel mogelijkheden dan straatauto's,dus appels>peren.
|
|||
|
|||
Dan nemen we een golf 2 circuit auto
|
|
|||
|
|||
Quote:
lijkt me dat je hem eerst uitlijnt, aan de hand daarvan de shims monteerd. dan controleren of het goed is en zonodig veranderen. zo monteer ik ze iig anders heeft het toch helemaal geen zin, dan doe je alles zomaar op de gok? |
|
||||
|
||||
Je monteert de shims in principe 'op de gok'. De rede hiervan is dat als je alles via de handleiding doet, je toe-spoor krijgt. Want als je je auto verlaagt, dan kantelt je achteras naar voren. In onderstaande afbeelding is te zien wat ik bedoel.
Je moet dus eerst kijken hoever je as gekantelt is en daarop ga je in de shims knippen. Ik denk dat de meeste het monteren voor de looks, hoe breder de wielen, hoe meer het opvalt. Met mijn 6.5" RMs valt het minder op dan met mijn 7.5" verbreed staal. Ik merk wel dat het minder aanloopt bij mij op het moment door de montage van de shims.
|
|||
|
|||
Bedankt kwaroks !! dit bedoel ik dus..
|
|
|||
|
|||
cambershims
Kan ik bij u een camberset bestellen?
|
|
|||
|
|||
Hier nog iemand met interesse in een setje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey hallo je hebt dus nog een set camber shims voor de mk2? Ik wil wel een setje hebben aub. Laat me even wat weten. mvg Jeffrey |
|
|||
|
|||
zie dat de zin opbouw wat vaag is, ik heb helaas geen shims
ik wil graag shims |
|
||||
|
||||
Quote:
Ohh oke haha ja ik wil ze ook dus , krijg binnenkort wel bouten binnen voor camber aan de voorzijde , nu alleen nog shims voor achter nodig. |
|
|||
|
|||
Quote:
Welk soort bouten heb je? Ik wil deze namelijk ook monteren maar heb verschillende soorten gezien. |
|
||||
|
||||
Heb net die zwarte gemonteerd, alleen dan van eibach heb ik ze.
Rijd wel erg licht met sturen, weet niet of het nou echt ten goede komt aan de wegligging. Je hebt wat minder gevoel in je stuur. Maar niemand die cambershims hebt liggen hier? |
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt hem dan wel tijdens het uitlijnen versteld ?? Anders ben je de uitlijning alleen maar slechter aan het maken omdat de sporing ook mee verandert als je de wielvlucht voor veranderd Persoonlijk zie ik geen nut in die bouten, zit standaard genoeg stelbereik op de wielvlucht. Is alleen iets makkelijker stellen. Last edited by Spierings : 03-06-2012 at 20:07. |
|
||||
|
||||
Ik heb die bouten gewoon gemonteerd en niets uitgelijnd voor de rest, stuur staat nog recht en hij trekt ook niet naar een kant toe dus het zal wel goed zitten.
Ik laat em elk jaar opnieuw uitlijnen, is nu een aantal maanden geleden. Toch scheelt het net ff een stukje met die bouten, komen ze net iets meer naar binnen aan de bovenzijde. Het rijd iets anders, iets lichter sturen maar kan wel makkelijker door de bocht lijkt het. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zonder die bouten kun je ze ook in die stand zetten hoor Hou er wel rekening mee dat waarschijnlijk je banden schuin af gaan slijten i.v.m. sporing die niet meer klopt (deze veranderd namelijk als je wielvlucht stelt) |
|
||||
|
||||
Heb je nog een setje voor een golf 2? voor achter..
|
|
||||
|
||||
Zonder die bouten kan het ook wel ja , maar je kunt net iets meer doen.
Nu kan ik in ieder geval helemaal ingestuurd een drempel op rijden zonder dat me wielkast me bandopeet . |
|
|||
|
|||
gezocht shims voor camber achteras te corrigeren
hallo, verkoop je nog van die setjes shims voor achteras te verstellen?
passen deze ook op een golf 4 variant , astap heeft 4 bouten en abs sensor.? mvg serge |
|
|||
|
|||
shims
Quote:
hallo, ik heb interesse in een setje shims om achteras camber te corigeren . passen deze ook op een golf 4 (variant).? heb je verschillende diktes? wil eigenlijk max 1 graad terug stellen. en de sporing 0.05 terug . mvg serge |
|
|||
|
|||
Wil wel een setje bestellen, zijn deze shims nog leverbaar?
|