|
|||
|
|||
ja ik zeker,,met de westy in 80 ies style ze hebben de primeur,,,,
|
||||
|
||||
Wij zijn er ook wel even in de Passie
|
|
||||
|
||||
Probeer ook nog ff langs te komen...
|
||||
|
||||
Ben er ook klaar voor morgen .
|
|||
|
|||
Quote:
OANT MOARN! |
|
||||
|
||||
van hoelaat tot hoelaat is het ?
kan er niets over vinden op vwoutlaws.com. EDIT: gevonden, heel onoverzichtelijk op de flyer.
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 17-09-2011 at 19:37. |
|
|||
|
|||
Zijn de weergoden ons morgen goed gezind in Heerde ?
Nils
|
||||
|
||||
Ben d'r bang voor als ik buienradar bekijk
|
|||
|
|||
Ach we zijn niet van suiker,en er zit geen waterverf op de auto
pluu'tje mee.s'morgens lekker een paar lekkere bakkies koffie, s'middags een lekkere vette gehaktbal naar binnen werken en lekker de hele dag mooie auto's kijken en over dezelfde hobby (mental Ilness) lullen we maken er een gezellige dag van,heb er zin in!! |
|
||||
|
||||
De TDI is er ook weer klaar voor, een spatje regen is niet erg maar hoop niet dat het een rerun wordt van vorig jaar..
|
||||
|
||||
Quote:
Vanaf half 11 tot 5. tot morgen |
|
||||
|
||||
Quote:
€10,00 , ook tot morgen :P |
|
||||
|
||||
Entreeprijzen zou ik zo ook niet weten ,misschien dat één van de crew daar nog op kan antwoorden
Zou iedereen wel aanraden om even een paraplu mee te nemen , de berichten lijken niet al te goed voor morgen jammer genoeg ,........ Maar dat geeft niet ,zolang we er met z'n allen een gezellige dag van maken komt dat helemaal goed , regen of niet !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het is 10 euro per auto ongeacht hoeveel mensen erin zitten en het weerbericht valt volgens mij best mee!! 'smorgens wel grotendeels droog, alleen wat buien aan de kust, smiddags vanaf 15:00 uur wordt het minder dus laten we het beste ervan hopen en maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Even de Quote van de Crew ! ter info !
|
||||
|
||||
Eerste meeting van het seizoen met mijn eigen auto.. eindelijk! Met een aantal andere Dubclub leden aanwezig!
|