|
||||
|
||||
count me in
|
|
||||
|
||||
Quote:
met wat? |
|
||||
|
||||
ow sorry
g60 projectje Last edited by bs-wheels.be : 26-04-2011 at 12:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
ah nog iemand met een golfje 1 G60! linkje naar het project? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
common belgian people!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Damn, die ziet er nog goed bewaard uit!
|
||||
|
||||
Quote:
idd ben er zeer tevreden mee , is niet perfect , maar toch zo goed als .. en dat na al die jaren grtz
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een ook een golf 1 diesel staan. Deze staat momenteel nog stil, maar deze zomer zou er verandering in komen... Hebben dan ook nog een golf 1 1.1 en golf 1 1.8 (180pk), maar die laatste wordt mee op circuit gereden. http://www.flickr.com/photos/364064.../in/photostream link waar de foto's staan. Kan ze hier niet opzetten Rieten |
|
||||
|
||||
mooie circuit golf!
|
|
|||
|
|||
Staat momenteel wel volledig uit elkaar, daar mijn papa er een ongeluk heeft mee gehad op circuit...
|
|
||||
|
||||
nog belgen?
|
|
||||
|
||||
veneigenst dater nog Belgen zijn hiere
met een "Paar jaren project"
|
|||
|
|||
Hier ook nog altijd druk bezig... de cullase is er ondertussen al uit. Deze gaat morgen of maandag binnen voor volledig te laten vlakken/kuisen/nieuwe kleppen... Ondertussen ook al setje nieuwe velgen gekocht, deze zijn momenteel oranje, maar worden nog in het zwart gepoederlakt Ik ben al tijdje van plan om een AP schroefset te bestellen, maar dit wordt altijd uitgesteld dus eens dringend werk van maken(moet nog wachten op geld van de verzekering na inbraak dusja).
Voor de rest nog opzoek naar nieuw kofferdeksel, aangezien deze zo rampzalig slecht gelast is Zelf ik die niet echt goed kan lassen doet dit beter... |
|
|||
|
|||
Ik ben ook een belg met 1'tje
Nog wel wat werk aan en staat nog niet op platen. Plaat van de andere wagen er even aan gehangen, ik MOEST er gewoon eens mee rijden. |
|
|||
|
|||
Zal die van mij er ook eens tussen zetten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
heel knap ding! jammer van de velgjes mar ieder zijn ding natuurlijk |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar kan ik je gelijk in geven maar ben al een beetje aan het rond zien naar iets anders maar voor te beginnen is dat goed genoeg want Ik ben toch nog maar 16j dus ik heb nog genoeg tijd. |
|
||||
|
||||
|