|
||||
|
||||
Quote:
Idd ja...ik zal het ze even duidelijk maken Het komt van het Duitse F&I forum.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 27-01-2011 at 23:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
DONE! (op het andere topic al gedaan )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Quote:
ik had er op kunnen wachten dat rene hier wel weer iets op te zeggen/aan te merken had ja....... En Mariëlle heeft deze flyer van het duitse forum gehaald (gejat ) maar het is (zoals ook in het gelijknamende topic staat) een 1e opzetje.en de dame in kwestie die deze flyer gemaakt heeft,ligt op dit moment met griep in bed,en dit was even haar eerste opzetje ,die ik natuurlijk gelijk even moest plaatsen,beter iets dan niets he Maandag a.s ga ik naar haar toe om hem aan te passen,en dan komt de die in het topic te staan En weet niet wat jij destijds met je flyers gedaan hebt Rene.maar er komt niet op elke hoek van de straat een flyer te hangen hoor. maar je mag er altijd een paar van mij hebben.om die vervolgens in wat bushokjes in NH te plakken,en op je website te zetten... Last edited by Geditionone : 28-01-2011 at 00:49. |
|
|||
|
|||
if guido has the new right lettered flyer ready... save these new with the same adress as the wrong and old one.. so these changed automatically in the german forum
reg Kevin Last edited by F&IVR6 : 28-01-2011 at 09:11. |
|
|||
|
|||
Een kameraad van me heeft ook nog een 3-deurs Fire & Ice GTI 16v, maar die is geschorst, heeft een beetje blikschade en nog wat ander werk. Misschien dat deze ook nog langskomt als hij klaar is!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Altijd goed om te horen KJ,hoe meer zielen hoe meer vreugd en is het trouwens een orginele GTI 16V? |
|
|||
|
|||
Quote:
I cannot save it with the same adress..? But I wil send it you by email Kevin, |
|
|||
|
|||
Quote:
Origineel op kenteken en incl. boekje met 16v sticker er nog in. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die moet zééker aanwezig wezen die dag!! |
|
||||
|
||||
Oké, na een tijdje hier niet meer op het Forum gekeken te hebben.. woensdag ga ik mijn nieuwe aanwinst ophalen; originele Golf GTI Fire & Ice van 1990. Misschien dat iemand hem hier kent van het forum? Maar in ieder geval dan ben ik er ook bij 1 mei in Joure !
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt op de oude van Dr.Golf, als die nog leeft... kenteken?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Euh het kenteken begint met 01, verder weet ik het zo niet uit mijn hoofd moet hem nog ophalen. Ik heb hem gekocht van Ronald Wester (Wester Wognum).
|
|
||||
|
||||
Zeer mooie Fire!
Succes ermee en tot 1 mei
|
|||
|
|||
Quote:
erg mooie f&i veel succes er mee. wat voor plannen heb je er mee. |
|
||||
|
||||
Dankje! Hij wordt nog even APK-gekeurd, want hij staat al ruim een half jaar in de showroom stil. De plannen; de rood-witte achterlichten vervangen voor originele GTI-achterlichten zoals het hoort. Verder misschien een keer een mooie set BBS-en eronder schroeven en een passende verlaging erbij.. Ohja en naar de meeting natuurlijk ! Maar ik maak nog wel even een eigen topic aan ipv deze spammen.
|
|
||||
|
||||
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by VeeDubber : 15-02-2011 at 10:10. |