|
|||
|
|||
Quote:
En waar zijn de filmpjes van de terugweg
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik nog steeds Alleen het geluid is zo slecht, door de wind Ik zal nog proberen er iets van te maken Gr. Guus
|
||||
|
||||
Ja Guus, zet s wat moois in elkaar
|
|||
|
|||
Hello from the UK, here to post some more of my pictures!
http://www.flickr.com/photos/237200...57624763149313/ Thanks, hope you like them! |
|
||||
|
||||
Hello, nice picture of my MK1 Golf, thanks!
Grtz and welcome, Pim
|
||||
|
||||
Gave foto ja!
Stond zondagmorgen bij Stephen achter te draaitafel en heb toen ook echt even genoten van het machtig mooie uitzicht. Fantastisch mooi!
|
|||
|
|||
Super dik!
|
|||
|
|||
Quote:
Die auto is 1 a 2 dagen voor de show verkocht, heb met de huidige eigenaar daar staan praten, toevallig heet die wel James, maar toch net geen Jamie En de auto is niet gespoten door Greg Howell! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was zekers weer goed ja Volgend jaar toch zekers ook weer kamperen Gerard? |
|
||||
|
||||
Denk het wel
|
|||
|
|||
Moet zeggen dat ik het ook wel een keer gezien heb die klote camping.
Denk volgend jaar toch maar eens te kijken hoe het in een hotel is, weet ik ook wat dat is. Sfeer op de camping geloof ik zo ook wel. Als je met de juiste personen in een hotel zit is dat net zo gezellig en weet je zeker dat de auto veilig staat! En normaal douchen en kakken!
|
||||
|
||||
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by Oliver® : 19-11-2010 at 21:19. |
|
||||
|
||||
goed bezag!
|
||||
|
||||
Thanks Lennart & Cor!
|
|||
|
|||
Quote:
1 woord voor deze foto: wow! Prachtig motorruim van Tom's mk2, en een nog mooiere foto ervan -> klasse! Maarruh.... Quote:
... volgens mij eet hij nooit spek of wel? |
|
||||
|
||||
Haha iig geen Engelse Beefburgers zo te zien
Thanks!
|
|||
|
|||
Dit herinnerd me er weer aan volgend jaar niet te missen!
Dikke foto's....
|
|||
|
|||
Mooie foto's Oliver
binnenkort maar eens een fotoshoot bij je doen denk En van DrBOb naar BobbyEdition1 hoe regel je dat Bob.... |