|
||||
|
||||
Weet iemand welke velgen dit zijn?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij waren dat cargraphics
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar ik vroeg mij af of deze velgen uberhaupt onder een Jetta MK2 gaan passen? Ik ben niet zo thuis in het velgen wereldje en vooral bij deze spaakvelgen zou ik niet weten of ik nog iets van een extra adapter of iets nodig heb. Iemand?
http://link.marktplaats.nl/480537301 |
|
||||
|
||||
de adapters zitten erbij,maar meestal past het niet ineens en moet je dus met spacers aan de gang etc.volgens mij zijn wire wheels ook niet echt iets om dagelijks op te rijden,maargoed weet niet wat je plannen ermee zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Orgineel voor caddi's en lincolns enz, deze zitten allen bevestigd met een groote moer, je zal dus een adapter nodig hebben... even een voorbeeldje, zou er nog maar eens goed over nadenken... Ik vind het namelijk geen porrum... Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
showtime,op de foto die je post staat al een adapter[waar je dus die grote moer op draait]
in de mp adv. staat adapters naar 4x100 zitten erbij dus in principe kan het.
|
||||
|
||||
wire wheels mochten toch ook niet meer? meende zoiets een keer gehoord te hebben tenminste.... Tenzij het standaard op de auto geleverd had dan mocht t wel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
niemand die meer info heeft? |
|
||||
|
||||
Stap toch maar af van de wirewheels, na een nachtje slapen vind ik ze toch niet zo heel vet staan onder een Jetta 2 ^^. Ander vraagje dan. Ik kwam na wat googlen deze velgen tegen onder een Jetta: http://image.eurotuner.com/f/323160...etta+wheels.jpg . Het zijn 16'' new beetle velgen. Ik vind dit er toch wel erg vet uit zien! Weet iemand hoe ik dit passend ga krijgen (is volgens mij 5 steeks) ook icm de wieldoppen? Of zou ik gewoon naar een compleet setje velgen van een oude kever moeten zoeken?
|
|
||||
|
||||
dat is zo te zien verbreed 15" staal met keverdoppen..
|
||||
|
||||
Quote:
oz ruote 2 delig. hebben oa onder evelien haar lupo gezeten
|
||||
|
||||
Quote:
Is Ruote echt een modelnaam? Ik namelijk een kompleet ander model oz's waar ook OZ Ruote in de rand staat, ik dacht dat het gewoon iets van 'wiel' o.i.d. betekende. Gaat om deze wielen: Groot formaat, links naast het ventielgat staat 'Ruote OZ'. http://www.volksforum.com/albums/fi...1__original.jpg
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Duidelijke foto, maar als je naar het groot formaat van mijn foto kijkt zie je dezelfde opdruk staan naast het ventielgat (ook Ruote O.Z.) terwijl dit toch een ander model wiel is. Vandaar mijn vraag.
|
||||
|
||||
ik snap en volgens mij heb je gelijk.
|
||||
|
||||
Nog maar even nagezocht en volgens Yahoo Babelfish is 'ruote' inderdaad Italiaans voor 'wielen'.
|
||||
|
||||
oz executive, 2 piece
|
|
||||
|
||||
Die foto van richard heeft 8 spaken, en die van mij maar 6. Dus die valt al af, oz executive lijkt me nu het meest waarschijnlijk. Maar als ik dan op internet zoek, vind ik alleen de setjes met 8 spaken.
|
|
||||
|
||||
Je hebt ze ook in 16 en 17 dus wellicht zit daar het verschil in
|
|
||||
|
||||
heeft idd met de maten te maken