|
|||
|
|||
Quote:
Neem ik de ''honneurs'' wel ff waar die week |
|
|||
|
|||
Quote:
met het gum in de hand komt dat vast goed Guido als we terug komen is het weer een mooi fris forum |
|
||||
|
||||
Quote:
nee ik gok op een illegaal plekje daar. neem een tentje mee die je uit kan klappen. of weet jij nog wat? oja nog gefeliciteerd bertus!!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
had u ff wat eerder moeten reageeren , had u 500 m van de Shell kunnen slapen dat is u 2 x aan geboden weet niet of Illegaal slapen in tent daar mogelijk is , iemand van de ervaren mensen daar antwoord op ? ja bedankt he .. Last edited by Alberto : 18-01-2011 at 09:48. |
|
||||
|
||||
Ondanks dat we zelf dit jaar niet naar der see gaan, i.v.m. de bruiloft van een team lid...
Zoals ieder jaar wel een Worthersee shirtje gemaakt: Tekst is gebaseerd op een stukje bleus brothers film. Ik heb hem in de shop gezet voor een ieder die wel naar der see gaan en een leuk shirtje als aandenken willen hebben. veeshirts
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 20-01-2011 at 00:49. |
|
||||
|
||||
Hallo,
danke für die Reservierungsbestätigung, wir sehen uns am 28.Mai. Bis dahin liebe Grüße Brigitte Zwander Wir sind dabei! Zitten weer vlak bij het politiebureu in Reifnitz..
|
||||
|
||||
Onderweg ff zwaaien dan!! Wij gaan de 28e weer terug.
|
|||
|
|||
Quote:
dan al |
|
||||
|
||||
Quote:
wij rijden de 28ste ook weer lekker na huis |
|
|||
|
|||
Wij ook, blijven precies de week voor het GTI Treffen in Velden, is me vorig jaar verdomd goed bevallen. Veel te veel gekken, zatlappen, politie, chrome M3-spiegels & TUpperware-tjoeners in de week van het GTI Treffen zelf Week ervoor bleek vorig jaar een stuk mooier qua auto's, en leuker qua publiek naar onze smaak.
|
|
|||
|
|||
Wij gaan ook de week voor het evenement zelf, we gaan van 25 t/m 30 mei.
Doen we eigenlijk sinds de 1e keer W'see al. Bevalt ons prima... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dutch Dub zit idd am See. Ben je helderziend? We zijn elk jaar van de partij. Leuk ontwerp. Wij zijn ook bezig met een eigen ontwerp. |
|
||||
|
||||
MMMM, Ik heb een naam van een club gebruikt....?
Je hebt PB!
|
|||
|
|||
Quote:
PB terug. |
|
||||
|
||||
Quote:
"Probleem" opgelost, ga er mee aan de gang!
|
||||
|
||||
En wij zijn er ook bij.... in de golf als het goed is.
|
||||
|
||||
Quote:
welke dagen jochie? |
|
||||
|
||||
ik ben er dit jaar ook weer bij wel getwijfeld na vorig jaar 325 euro aan boetes maar dit jaar maar met mijn dailey scheelt mischien
kan bijna niet meer zonder lekker een weekje der tussen uit wordt mijn 8ste jaar op rij |
|
||||
|
||||
Quote:
WTF!!!
|
||||
|
||||
jah heen weg 250 euro voor slepen op de snelweg jetta was kapot en moesten slepen schijnbaar mag dat niet met 120 km per uur eigenlijk was dat 500 euro maar maakten er 250 euro van
en op de meet zelf 75 euro voor geen verband trommel geen reflectors en geen hesjes in de auto maar als het dat niet was was het waarschijnlijk dat mijn auto te laag was of mijn uitlaat teveel herrie maakte of net wat ze zoeken toch iets jammer maar toch ga ik er maar weer heen het lijkt wel elk jaar erger teworden met meer politie ik moet zeggen dat er 8 jaar geleden veel meer zatte duitser waren toen was het echt geen pretje om savonds te rijden dat vindt ik nu beter kan een heel boek schrijven wat we toen allemaal mee maakten savonds elke rontonde stond toen vol met zatte duitsers zonder politie der bij nou dan weet je wel wat er gebeurd |