![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Boss: Bedankt voor de tip.
Zo net weer thuis van bij eddyvwone, eerst even bij Cloontje gaan kijken naar de Passat, en daarna even de vriendin van eddyvwone geholpen bij het wassen van de cabrio, na het wassen hebben we de cabrio ook maar even gepolijst met de machine en daarna in de Poorboys Natty's Paste gezet, blinkt nu weer als een spiegel, en dus klaar voor morgen in Asten, Ook heb ik vandaag een paar foto's van mijn (ex)wagen('s) besteld op poster formaat en een paar in normaal formaat voor in de garage en woonkamer. Die hoop ik Dinsdag of Woensdag te krijgen. En net nog even de Jetta van binnen schoon en stofvrij gemaakt in de garage. Zodat die morgen er weer netjes bij staat. Nu maar hopen op droog en redelijk weer. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Top wagen en blinken dat die op de foto's doet!
Mag ik vragen met wat je de auto polijst? Mijn gti met parelmoer paarse lak heeft, als die in de zon staat, veel krasjes op het dak. Maar met de hand icm meguairs scratch remover en hierna cleanerwax en de wax erover blijven ze nog steeds aanwezig. gr rick |
|
||||
|
||||
![]() heel dikke mk1 Coupé
![]() jettatreffen in gevelsberg (22 augustus) ?
|
||||
|
||||
![]() En weer een beker erbij, gefeliciteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Proficiat Ronnie!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Verdiende prijs Ron!
Hebben weer gelachen vandaag ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() @JettaMeister:
Misschien wel moet even kijken, of ik dan nog niets anders heb. Ja dankje jongens indd weer een prijsje erbij ja. 3de plaats Jetta I, II, Vento. Ben er weer tevreden mee. En het was zeker weer gezellig. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Golf-Classic Bedankt voor de foto.
![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() echt een hele nette wagen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dankje vdWal.
|
||||
|
||||
![]() Heel erg netjs man....!!!!
|
||||
|
||||
![]() heeft ie alweer een prijs
![]() ![]() vet man,echt een hele ruige jetta! (weet niet of ik dat al eerder had gezegd? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb ik je eindelijk toch een keer gespot
![]() Wielen zitten er echt heel erg dik onder, gewoon helemaal af vind ik um ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gewoon warm water zonder shampoo dan? Gefeliciteerd met je prijs ronnie! Spot hem vast volgende week op volksdubwel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zonder shampoo en het beste is dan Demiwater te gebruiken, aangezien hier geen kalk in zit droogt dit ook streeploos op. Ja volksdub zal ik wel bij zijn ja, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja wat een gekloot, maar goed dat ik de werk kleren aan had, kon ik tenminste doorrijden zonder gezeur. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is wel fijn, ik heb 20km aan rondjes gereden door Stein om bij mij thuis te komen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En hoe lang doe je dit dan zonder shampoo? Enkel na de poetsbeurt of ook na langere tijd nog? |
|
||||
|
||||
![]() Meestal een keer of twee daarna weer wassen met zeep en weer opnieuw in de wax zetten. Gr Ronnie