|
||||
|
||||
Cool logo, alleen dat logo is al een verhaal apart
|
||||
|
||||
Ik weet het, daarom ook speciaal een foto ervan
|
|
||||
|
||||
Zo, nu er foto's met een dure camera van gemaakt zijn zet ik hem maar te koop voor 6 rooien denk |
|
||||
|
||||
Mooi ding geworden!.. lijkt met half dichtgeknepen ogen een beetje op de mijne een anderhalf jaartje of wat geleden Alleen dan de blinkende variant ervan. (en op 14ers..)
|
|||
|
|||
Quote:
heel apart leuke auto geworden man , gelukkig goed terecht gekomen Last edited by Alberto : 11-06-2010 at 16:21. |
|
||||
|
||||
Dikke sjink!
Ik bied zeven!
|
|||
|
|||
zeven ruggen ? kunnen we prima over praten na de Carbage run
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tevens driftig aan de gang om een skidplate te maken, de slijt indicator ... annex aftapplug geeft toch wel aan dat het nodig is. heb nu nog maar 5 kantjes op me bout (yippie)
spoedig meer :mrgreen: |
|
||||
|
||||
zoals ik al gezegd had op het passatforum, geweldige auto geworden
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, gewoon zeven. Geen idee zeven wat. Zet die laatste foto ook eens online zonder dat flare-effect uit Photoshop. Ziet er heel goed uit zo in ieder geval.
|
||||
|
||||
geweldig ding!! dit doet me erg denken aan mijn oude ride... alleen had ik ook staal in 8,5j alleen met 20mm spoorverbreders hahaha
of met keverkapen ik heb ze nog liggen Last edited by mischatdi : 23-06-2010 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Zo we hebben weer even een sleutelweekendje gehad, samen met de introductiedag van de Carbage run.
Eerste sponsor stickers zitten erop Ook hebben we een dikke geluidsinstallatie ingebouwd en nog naar de cruise control gekeken, maar die heb ik nog niet aan het werk |
|
||||
|
||||
die van mischa is wel godse ruig
@gertjan,propje en floris waren zeker in de beemer cabrio?
|
||||
|
||||
Wie?
|
|
||||
|
||||
m'n broertje en z'n maatje,die zouden in de promo beemer van hun tuningbedrijfje naar die intro...heb er verder niks meer over gehoord,dus was wel benieuwd
|
||||
|
||||
Handig wisser-systeem zo, met die spons er aan.
|
|||
|
|||
zoals eerder gezegd, zeer netjes.
je hebt de velgen toch nog goed kwijt gekunt in de wielkasten, ze zien er weer netjes uit !!! |
|
||||
|
||||
Ja, die velgen passen alsof ze ervoor gemaakt zijn
Achter lopen ze af en toe iets aan, maar hij zal sowieso iets omhoog moeten met volle belading @de pul, ik zal hem vast wel gezien hebben maar dan is ie niet blijven hangen Er waren nogal wat BMW's naast de VW"s en Volvo's |
|
|||
|
|||
Erg dik zo man, petje af!