|
||||
|
||||
Nee Henk ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar die film
is nog niet klaar. Maar geef het nog ff tijd
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Al bekend wie/wat er binnen komt te staan ? (m.a.w. zijn de mail's al verstuurd ?)
|
||||
|
||||
Nog even geduld ;-) het zijn namelijk echt enorm veel aanmeldingen
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem hoor, goed teken toch? ,hoe meer hoe beter ! Geeft al een beetje aan hoe deze meeting bij de mensen leeft !
|
||||
|
||||
Dat het leeft is een feit !!
Word onwijs druk, en dan heb ik het alleen over de Internationale gasten. Wat ik zo opvang op de forums gaan ze dit jaar met nog een groter aantal komen ! Bizar ? Nee cool ! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nog iets meer dan een maand dan is het zover, ik was eigenlijk wel of de website nog geupdate gaat worden en of er dit jaar nog een thema is.
|
|
|||
|
|||
Nederlands
Dank je voor je aanmelding voor een indoor plek op M.I.V.W Event 2010. Wij hebben letterlijk honderden aanmeldingen gehad en wij kunnen nog steeds niet beseffen hoe groot de show dit jaar zal worden! Er zijn wat ingrijpende veranderingen dit jaar die er voor zorgen dat we minder indoor plekken beschikbaar hadden. Daar kunnen we helaas niet iedereen een indoor plek geven, hoe graag we dat ook willen. Maar vrees niet, dit jaar zal de indeling van het terrein compleet anders zijn en hebben we een nog mooier outdoor show and shine terrein en wij willen je graag uitnodigen voor een speciale outdoor plek. Je hoeft hier niets meer voor te doen, kom naar ons evenement en je zul zien dat alles zich vanzelf wijst. VW-groeten! M.I.V.W CREW Jetta kan in de garage blijven ...Met de V5 aanwezig Last edited by Alberto : 23-06-2010 at 14:39. |
|
||||
|
||||
.....Deze kreeg ik vanmiddag ook vial mailbox binnen......
|
|
||||
|
||||
Ik ook
Dan ben ik benieuwd wie staan er binneeeeeeen
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
wie staat er binnen dan |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar je moet niet vergeten het begint in eigen land he en die maken het groot Eigen mensen nooit vergeten en tegen een ander opkijken
|
||||
|
||||
Hey!
hmm jaja wie staan er binnen We zijn er bijna helemaal uit. Indeling is anders dit jaar, wat ons betreft veel beter dan vorig jaar. Maar door omstandigheden hebben we zowiezo maar 60 indoor plekken voor aircooled en 60 indoor plekken voor watergekoeld. We hebben uit elk land een aantal mensen een binnenplek gegeven. Een eerlijke verdeling. Het is echt een moeilijke klus omdat er zoveel inschrijvingen waren en echt bijna ALLE inschrijvingen waren serieus goede auto's. Het nieuwe buitenterrein is zo stoer en ligt tussen de twee hallen in! Dat buitenterrein word ons grootste show en shine terrein. Dat komt helemaal goed, ook de club area is echt mega gaaf. Afgelopen zaterdag hebben we met een klein groepje het terrein bezocht en iedereen was erg tevreden over het uiterlijk en de mogelijkheden.
|
||||
|
||||
Met het goeie weer dat het dan gaat worden hebben we helemaal geen binnen plaatsen nodig.
Mooi de wagens blinken in de zon
|
||||
|
||||
de MIVW auto's zetten we op het show en shine terrein buiten, om dezelfde reden!
|
||||
|
||||
Ja man als jullie dit weer treffen dan is het helemaal geslaagd.
|
||||
|
||||
Ik vind het knap dat jullie als MIVW en de rest van organisatie/crew dit event telkens weer tot een hoger level/niveau weten te krijgen.....
En ook de komst van internationale wagens die steeds meer aanwezig zijn geeft dit aan. Nog een paar weekjes wachten, en hopelijk ook met dit mooie weer zoals vandaag! |
|
|||
|
|||
we zijn van de partij Cor ...komt goed
het weer ook wel ... |
|
||||
|
||||