|
||||
|
||||
updates?
FOTOS? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha zat je op me te wachten fotosletje ? Heb ze net geupload in het fotoalbum ga ze nu hierop knallen.
|
||||
|
||||
En weer een rondje zoek de verschillen
nadat ik de auto van vriendinlief weer in orde had, weer verder aan de ontlakking van de mk1. Na een paar uurtjes weer lekker met de verfbrander en plamuurmesje gespeeld te hebben is dit voor vandaag het eindresultaat Toen aan het dak begonnen en de regengootjes. pffff wat een ellende die gootjes hoop kit erin, hoort dit erin te zitten?? En het dakkie natuurlijk nog....mooi paars is nie lelijk Komende week puntlasboortje halen wil het een en ander losboren en vervangen plus een hoop boutjes en moertjes alvast bestellen in rvs voor het motorblokkie en niet te vergeten al een paar pakkingen Op naar de volgende update
|
||||
|
||||
Und??????
|
|
||||
|
||||
zal vast niet roesten die mk1, gezien de hele regenboog aan kleurtjes die erop zitten...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Precies Ben nog steeds de carosserie aan het kaalmaken in mijn geval een lastige kwestie met al die laklagen erop, maar we komen er wel Edit: veerschotels los geboord ivm roest in grote lijnen.....de motorruimte lakvrij gemaakt.... wat een werk Work in progresse..
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 30-04-2011 at 23:09. |
|
||||
|
||||
voor die laatste kutzooikit aan het frontje weg te hebben
een verbrander op gas,vlam er op,ding zwelt op en kan je met een schroevendraaier gewoon lospeuteren wat ga je met de veerpootpotten doen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een taal wat een taal op de zondag Alles wat rot is wordt gelast d.m.v. inlasdelen dus ook de veerschoteldragers, veerschotels zelf zijn helemaal hard en worden voorzien van verstelbare camberplaatjes thnx voor de top tip
|
|||
|
|||
dik project wordt dit super dat deze ook egt
goed gebeurt en dat je alle oude lak eraf haalt weet hoe het is pokke werk maar aan het eind is het resultaat 1000 keer beter
|
||||
|
||||
Quote:
Das ook de reden dat ik dit doe want heb geen zin meer om het over een paar jaar weer te moeten doen omdat ik nu maar halve bak restaureer
|
||||
|
||||
goed bezig! zal een klote klote klus zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Valt best mee gelukkig heb ik nog een paar jaar
|
||||
|
||||
worthersee 2046....
gewoon rustig doorgaan,dan word het het netst.
|
||||
|
||||
Quote:
O dan heb ik zeker nog tijd genoeg haha nee 2013 moet ie toch echt klaar zijn, 2012 heb ik al uit me hoofd moeten zetten met mijn wensenlijst dus 2013 moet het echt worden
|
|||
|
|||
goed bezig, ook veel beter dat je niet teveel haast hebt, dit komt het eindresultaat zeker ten goede!
ik hou 'm in de gaten, erg mooi project! |
|
||||
|
||||
2013 word ons jaar jong
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou als ik naar jou tempo kijk ben je al een jaartje eerder klaar desalniettemin Worthersee 2013 ben je van harte welkom in velden Hebben nog wel een kamer over voor je
|
||||
|
||||
Ik heb het net ff een beetje doorgelezen, maar je bent er wel goed mee bezig zo .
|
||||
|
||||
Quote:
Ik doe me best
|
|||
|
|||
goed bezig!! alleen vraagje is het chassis nummer er gewoon weer opgelast? teminste zo lijkt het!
|