![]() |
|
|||||||
|
|||||||
![]() Sarcasm anyone? Ik heb nog nooit een setje reacties gezien wat kinderachtiger is als het volgende:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() sjonge ,heb jij tijd over of zo ?
al die quote's uit te zoeken ...... O ja ,ik ben 34 , alberto zal iets ouder zijn .(en verstandiger.......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoveel valt er niet uit te zoeken, dat zijn gewoon jullie reacties van pagina 7..
kan je nagaan wat er verders op het forum nog allemaal te vinden is ![]() Jij reageert anders ook lekker op tijd, dus zoveel meer als ik zul je niet te doen hebben.
|
|||
|
|||
![]() kinderen kinderen , wat een topic weer
cola Wytze ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha dude.. for real, jij bent the main man die hier de boel naar dit niveau helpt, lees even mijn reply onderaan de vorige pagina.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Marten is de cola al gaan halen , kan niet eens achter de laptop weg ,zo druk heb ik het op t forum ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lees wel mee Jongé ![]() maar bedankt voor je tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de prijs van de Jetta op dit moment schandalig laag voor zo'n nette auto! Kan me niet voorstellen dat hij lang te koop zal staan
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() tss jetta discussie, raak de mijne met speciale achterlichten , schroefset, leer e.d. nog niet eens voor een normaal bedrag kwijt, dwz de helft van de prijzen die hier rondvliegen............
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, dat is ook een diesel.. mensen die zo'n apparaatje willen hebben liever een goedkope benzine voor erbij.
En er zitten ook geen toffe velgen onder.. de meeste mensen die zo'n ding zoeken kijken vrij kort door de bocht. Als er dikke wielen onder zitten en hij is laag is het vaak al goed.. niks ten nadele van jouwe, mooie auto hoor.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() 100 keer liever een TD dan anders wat, dus spreek voor jezelf.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() k vroeg er 1500 voor nou tel der wielen (ook nog zelf bepalen) van 800 eurie bij op en af en totaalprijs 2300 euro nog steeds dik onder andere prijzen.
En geloof me wil graag langs een 1.6 benzine staan oid ... Td loopt gewoon geweldig |
|
||||
|
||||
![]() Ik spreek uit mijn persoonlijke ervaring.. tuurlijk zijn er mensen die wel de voorkeur hebben aan iets aparts. Maar doorgaans willen die gasten gewoon instappen rijden in iets diks.. Noem het fietsbandjes Alberto, wat je wil (wederom erg kinderachtig weer) maar daar komt het gewoon op neer.. Zo'n apparaat ziet er voor die doelgroep gewoon veel dikker uit met smalle bandjes en kats tegen de grond dan dat hij van die dikke banden heeft en 3 cm hoger ligt. Dat je iets meer grip hebt met andere banden zal die kopers een worst wezen.. hoeveel grip heb je immers nodig met je 1.3.
Quote:
Natuurlijk loopt dat lekker.. maar daar gaat het niet om bij die mensen, wat wel meespeelt is die paar 10tjes meer die van je rekening worden afgeschreven iedere maand. En natuurlijk kan je er zelf dikke wielen onder doen, maar dat kost moeite.. en die mensen willen geen moeite doen. En dan daarbij, natuurlijk is het krom dat mensen zo denken en meer betalen.. maar goed, that's how it goes..
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 10-01-2010 at 16:52. |
|
||||
|
||||
![]() Vergeet niet dat veel mensen zo'n 'opgevoerde VW' kopen in een impulsieve bui. Ze zien zo'n ding staan wat lekker laag ligt met een stel leuke wielen en nog een paar details. Mooie foto's op een gezellige meeting met een lekker zonnetje erbij. Men denkt dan: dat wil ik ook!
En zo worden auto's verkocht voor een flinke prijs. Wanneer exact zo'n zelfde auto te koop staat op stalen wielen voor een rooitje minder, gefotografeerd in een suffe woonwijk op een grijze dag, dan slaan ze die auto over. Dat creeert geen gevoel van: dat wil ik ook! Als mensen dan komen kijken naar zo'n auto, rijden ze er bij wijze van spreke al in rond voordat ze de auto gezien en gekocht hebben. In wezen komen ze dus alleen even geld brengen en overschrijven. Als de verkoper dan ook nog enthousiast is en niet teveel gelogen heeft over de auto, is het verhaal rond. DAT is het verschil waarom sommige auto's wel en sommige (voor ons, 'kenners') vergelijkbare auto's niet verkocht worden. Als je het daar niet mee eens bent, ben je of naief of je begrijpt het spelletje niet. Overigens geen probleem, maar dat wil niet zeggen dat het niet 'klopt' of 'waar' is. Als je iets wil verkopen moet je enigszins commercieel handelen, doe je dat niet verkoop je het niet snel of niet tegen een leuke prijs. Allerlei verhalen over een diesel die beter loopt dan een benzine, leder, nieuwe voorruiten... dat telt voor de gemiddelde impulsieve aankoop niet. Zie het grote plaatje ![]()
www.dubclub-online.nl Last edited by furb : 10-01-2010 at 17:11. |
|
|||
|
|||
![]() daarom word ie hoogstwss gesloopt
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
werkt het zo ![]() bedankt voor de tip man ![]() Last edited by Alberto : 10-01-2010 at 17:29. |
|
||||
|
||||
![]() And again.... wordt men met gewoon fatsoenlijke argumenten overtuigd van hoe 't zit, komt de Friese delegatie weer met kansloze en kinderachtige replies. Heel goed Alber, blijven volhouden! Bedankt btw voor het posten van yet another geniale Brabander
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou ,ik sloop m iig niet , dan rij ik er mooi in verder .
Je hoort mij ook niet over dat een diesel beter loopt dan een benzine. De mijne is ook een VRAAG prijs ,en ik wel m ook wel kwijt voor (iets ) minder ,maar zoals al gezegd ik schijt m niet weg ,ik heb er zelf veel geld inzitten ,en dan ga ik er dit jaar gewoon weer mee verder , hij hoeft niet weg . We hebben gewoon allemaal een jetta te koop (gehad),en de prijzen lopen niet al te veel uitéén ,alleen als je de auto's eerlijk bekijkt zit daar soms nog wel eens een (groot) verschil in ,en dan is het maar net wat de markt doet . Ik vraag voor mij een eerlijke prijs , en daarmee klaar . wat de rest doet zal mij een zorg wezen , de koper voor de mijne komt nog wel eens