|
|||
|
|||
bedankt heren voor de reacties
|
|
|||
|
|||
afgelopen week paar keer gespot in Amersfoort, ziet er dik uit hoor!
|
|
|||
|
|||
dat meen je..?? Waar dan kon je niet ff zwaaien
|
|
|||
|
|||
o.a Bij Leen Bakker reed je langs en op de kruising Meridiaan/Rondweg.
|
|
|||
|
|||
ahaaa.. ja dat klopt wel.. kom vaak van uit soest..
maaruhh.. waar rijd jij in dan..? Dan zal ik is ff opletten of ik jou ook zie |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik in een hele dikke rode Seat Leon... mn vorige auto is gejat, zodoende Golfloos. Komt volgend jaar wel weer, eerst mn nieuwe woning in Vathorst afmaken en dan zien we wel wat financien toelaten. Gr. Maurice |
|
|||
|
|||
OOW das bale man.. okee woon je in vathorst..? dan woon je niet zover van mij vandaan.. woon namelijk in zielhorst.. in vathorst woon een vriend van me met een hele dikke corrado.. (is nu helaas verkocht) misschien heb je die wel is gezien..
|
|
|||
|
|||
ff een fotootje van mivw |
|
|||
|
|||
hele mooie wagen geworden .
|
|||
|
|||
Quote:
Woon nu nog in Schothorst, en krijg binnenkort sleutel van onze nieuwe woning. Corrado heb ik nooit gezien overigens. Mzzls! |
|
|||
|
|||
even weer een berichtje posten..
Ik heb me front opnieuw laten spuiten omdat ik tijdens de ijzel periode wat schade heb gemaakt, maar er waren nog wat puntjes waar ik niet tevreden over was.. dus bij deze de foto's (sorry voor der tel kwaliteit) hier nog wat foto's afgemonteerd en al en ik heb ook nieuwe wielen.. |
|
|||
|
|||
Wow... ziet er weer strak uit...
|
|
|||
|
|||
thnx
|
|
|||
|
|||
hier wordt goed geknutseld, maar vooral die air is erg wijs! mis wel een beetje de bbs'jes, maar begrijpelijk dat je iets anders wilt. lekker doorgaan met je 3.5
|
|
||||
|
||||
erg nice man!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie..
@ guusvandevenne Hoe bedoel je mis bbjes.. :P ze hebben er wel onder gezeten hoor |
|
|||
|
|||
juist, met die bbs'en ziet er echt dik uit, maar daar rijden er wel meer mee, dus snap dat je porsche wielen er onder zet, die vorige met rechte spaken zien er ook koning uit! vooral met de getrokken banden
|