|
||||
|
||||
Netjes !
|
|||
|
|||
ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
Erg mooi
|
||||
|
||||
Thanks allemaal!
Heb er inmiddels ook de naafdoppen ff ingedrukt, vanmiddag even wassen en dan maak ik nog een paar foto's
|
||||
|
||||
Nog wat extra plaatjes:
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
Erg strakke 5! Dikke complimenten!
|
|
||||
|
||||
Heel netjes zo..........
|
||||
|
||||
Thx voor de leuke reacties!
|
||||
|
||||
heel erg netjes gr brian
|
|||
|
|||
Pfoe, staat erg dik zeg...!
Moet toch eens wat beter opletten hier in omgeving deurne/liessel denk ik.....
|
|
||||
|
||||
Waar rij je meestal mee rond? Beetle of MKII?
|
||||
|
||||
Na al het harde werk van de afgelopen tijd was het vandaag tijd voor de spreekwoordelijke puntjes op de i. Samen met mijn buddy Chris (Thx kerel! ) de hele auto gekleid, gepolijst en in de wax gezet en tevens de hele binnenkant gereinigd en behandeld.
Kleien was wel nodig: En stiekem toch wel erg blij met het eindresultaat!
|
|||
|
|||
Nette wagen zo!
|
||||
|
||||
Vandaag weer een middagje aan de golf gespendeerd;
Na een uitgebreide wasbeurt maar eens begonnen om de elektra van de Koplampsproeiers nou eens eindelijk aan te sluiten. Lag er al een heel tijdje maar nooit de tijd genomen om alles aan te sluiten. Daarnaast ook meteen het waarschuwingslampje voor een te laag ruitensproeiervloeistofniveau (mag ik 3x woordwaarde ) aangesloten op de klokkenwinkel en het stuur even 100% netjes uitgelijnd; Laatst ook nog het alcantara eens netjes "geschoren" en het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf: Voor: Na: Van de week de raammotoren met de regelunit voor de elektrisch inklapbare spiegels op de kop kunnen tikken via marktplaats. Dus nu op zoek naar de juiste spiegelvoeten voor het volgende klusje....
|
||||
|
||||
Je bent weer lekker bezig zo. Stoelen zien er weer netjes uit zo in ieder geval. Moet je dat alcantara nou vaak doen of valt het wel mee?
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt natuurlijk aan het gebruik, Dit was voor mij de eerste keer in 120.000km, dus valt wel mee geloof ik
|
||||
|
||||
en wat voor 1!