|
||||
|
||||
Quote:
dat verdwijnt zaterdag in de loop van de dag als "sneeuw voor de zon" de verwachtingen zijn echt top
|
||||
|
||||
Je glazenbol werkt niet goed Sinds een uurtje ofzo schijnt de zon en nu is de sneeuw alweer weg
|
|
|||
|
|||
Hoop dat mn velgies klaar zijn, knallen we die kant dan effe op !
|
|||
|
|||
Quote:
hou je er aan Opper |
|
||||
|
||||
Ik had graag afgekomen maar sta heel tweekend me de nacht. (ook zondagnacht) en het is een ritje van 230KM enkel
Hopelijk binnekort iets dichterbij. Grtz Jel
|
||||
|
||||
het mag niet zijn....niet aanwezig ..
|
|||
|
|||
Quote:
wat lees ik nu dimi ben je er niet
|
||||
|
||||
Bij ons sneeuwt het nu. Kl*te zooi..!!!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hier is het mooi zonnig weer ! Kan ik mooi de auto vandaag vast even schoonmaken
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
buik griep.. wou al een dixi op een aan hanger zetten voor hem zonnetje stak aan de hemel hier ... geen sneeuw vlok te zien |
|
|||
|
|||
Mooi weer inderdaad!!
Ben jammer genoeg aan het werk vandaag. Heb nog geen mensen kunnen vinden die ook graag die kant op wil. Wil best heen maar hobbel niet alleen die kant op! Afwachten dus.. |
|
|||
|
|||
Quote:
gaan morgen vroeg een hele rij die kant op |
|
||||
|
||||
Hier is het inderdaad stralend weer. Heb vandaag niets schoon te maken want we gaan niet met mijn auto.. Gaan dieselen...
Kijken of het een mooi dagje wordt morgen. |
|
||||
|
||||
stralende zon, en strakblauwe lucht hier..(en ongeveer 20 kilometer van F.o.d.b)
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha, dat had ik wel gedacht. Had daarom eerder ook al een voorzetje gegeven. Wil wel mee rijden, maar hoe of wat? waar en hoelaat? |
|
||||
|
||||
zondag
Min -6 °C Max 2 °C De zonkans komt overeen met het percentage van de daglichtperiode waarin zon verwacht wordt. Zon 85% De neerslagkans is over 24 uur. Neerslag 15% Windrichting NO Kracht 3 het beloofd een HELE MOOIE dag te worden! oet moan, tot morgen....
|
|||
|
|||
net even contact gehad met de crew .
strake blauwe lucht ... |
|
||||
|
||||
kan een van de friezen morgen even iets bij martijn oppikken voor mij( twee stekkertjes, dus geen halve auto )
|
||||
|
||||
De shop is er morgen ook!
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die morgen via de A73 tunnel rijden. Vandaag en morgen staat daar een flitser bij 16.6 Re. Als je de Roertunnel uitkomt. ( Richting Venlo ).
Gr. Sebas |