|
||||
|
||||
lekker bezig
kooi is ook strak, welk type is dit? voor auto's met achterbank of zonder? ik wil namelijk ook 1 plaatsen in mijn jetta 1 en wil m'n achterbank behouden
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, Deze kooi staat aan de achterkant op de wielbakken achter de schokbrekers ipv voor de schokbrekers dus het kruis staat minder recht op de buizen naar achter lopen met de contouren van de ramen mee maar durf je niet te vertellen of zoiets ook in een jetta past. denk dat jij er een moet hebben die voor op de wielkasten komt te staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Audi wielen zijn naar HUINKROESE hier op het forum gegaan dus die zijn helaas al weg (misschien verkoopt hij ze wel), heb nog wel een set maar die is nog 5x100 dus zal nog even geboord moeten worden, dat kan ik helaas niet meer voor je regelen die jonge die dat voor me gedaan heeft mag dat niet meer op het werk Last edited by GOLFMEISTER : 06-06-2011 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Vandaag even naar hoffmann-speedster in Viersen geweest met n collega en zn nieuwe aanwinst
ik had de stofplaten nodig zodat de wiellagers voor weer in de fusee's kunnen dus meteen maar eens gekeken wat ik nog meer nodig had en dit is het resultaat vooral veel klein spul voor de rest heb ik het voor 95% compleet meteen na terugkomst de fusee's in elkaar gezet kunnen die er ergens in de loop van de week weer op. Last edited by GOLFMEISTER : 11-06-2011 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk. Klein spul... $$$$
|
||||
|
||||
Quote:
ja daar gaan heel wat euri's in zitten maar dan heb je ook wat |
|
||||
|
||||
De veerpoten zitten er weer op
sorry voor de slechte foto |
|
||||
|
||||
Quote:
Moeten die stofkappen eigenlijk niet andersom?
|
||||
|
||||
vond het ook al erg vreemd maar bij mijn schoonbroer in de garage gedaan en er stond een 2 die ze ook zo had dus heeft hij ze zo terug in elkaar gezet maar het klopt toch echt zo horen ze te zitten
Last edited by GOLFMEISTER : 15-06-2011 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Bij de mijne zitten ze toch echt andersom...
Van de week toch maar ff checken op vagcat voor de zekerheid.
|
||||
|
||||
Quote:
Op de cabrio van n vriend zitten ze er ook zo op en de oude heb ik net ook bekeken en die zaten er ook op deze manier op zie hier het bewijs Last edited by GOLFMEISTER : 15-06-2011 at 20:17. |
|
||||
|
||||
Stofkap is toch om de lagers ed te bescherme, en dat gebeurt het beste zoals ze hier zijn gemonteerd
|
|
||||
|
||||
Vorig weekend mn kop kaal gemaakt en donderdag naar het revisie bedrijf gebracht en weer helemaal schoon en gevlakt terug gekregen
nu is het wachten op de nieuwe nokkenas en rubbers uit de USA en dan kunnen we hem weer opbouwen |
|
||||
|
||||
zo na een avond hard werken staat hij weer op zn wielen
met wat kunst en vliegwerk het rek er onder vandaan gehaald, deze hebben we onder de auto gemaakt dus hij moest een heel stuk omhoog om er weer onderuit te kunnen hij kan nog een heel stuk zakken de scherpe nokken as is ook binnen vanuit de USA samen met de speciale klep rubbers ,nog een deel onderdelen voor de bak en n 8mm bougiekabel set meteen de kop weer in elkaar gezet nu kan ik ook weer verder met het opbouwen van de motor er is nog een lange weg te gaan maar stukje bij beetje ..... Last edited by GOLFMEISTER : 08-07-2011 at 09:30. |
|
||||
|
||||
Goed bezig Jeroen.
Weet je al wanneer hij gespoten gaat worden? |
|
|||
|
|||
mooi project ziet er super uit ik blijf hem volgen
|
||||
|
||||
Thanks allebij
wanneer hij gespoten wordt weet ik nog niet heb nog zo veel te doen, ik wil eerst de motor er terug in hebben dan hoef ik als hij helemaal in elkaar zit niet zo op te passen. met een beetje geluk is hij voor het volgende seizoen klaar |
|
||||
|
||||
zo hier zijn we weer
de motor is bijna klaar de bak is gereviseerd moet alleen nog worden opgehaald de schermen staan in de primer dus langzamerhand.... vandaag alvast een verjaardags kado gekregen uit de USA vanavond maar eens mee aan de slag laat ik dan zien wat het is Last edited by GOLFMEISTER : 31-08-2011 at 20:00. |
|
||||
|
||||
dit is het geworden vind hem echt super !!
|
|
||||
|
||||
vandaag mn bak terug gekregen van Schoones in Heesch ( wel hier en daar nog wat bijwerken voor de mooi maar dat komt goed )
netjes alle oude onderdelen terug gekregen hiermee heb ik zo'n beetje alles gespoten onder de motorkap dat niet gecoat is incl de bak echt super spul ook maar weer eens verder gegaan met de deuren het waren nog hele mooie maar hoe langer je er naar kijkt.... nog een avondje schuren en ze kunnen eindelijk in de primer |