|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad origineel zit ie met 4 puyntjes en 2 lasjes vast nu word ie rondom afgelast @bert: we hebben toch iets fout gedaan; de motor heb ik gepast maar hong scheef de steun zal toch wat hoger moeten. maar goed dat we niet meteen alles afgelast hebben maar het vorderd al goed. wat tot nu toe gedaan is: Koets: * motorruimte leeg gehaald en helemaal schoon gemaakt. * motorsteun verplaatst * stuurhuis gti schoon gemaakt en gespoten en gemonteerd. * 16v hooftremcilinder met bekrachtiging gemonteerd. * gti draagarmen met stabbi en gti remmen gemonteerd * extra stabbi tussen de draagarmen gemonteerd * gti achteras gemonteerd * H&R schroefset gemonteerd * gti benzine tank gemonteerd * brandstofpomp gemonteerd * remdruk regelaar ook gemonteerd en aangepast. * de uitlaat er onder gehangen * a stijl kappen gemonteerd * GTI logo`s * links voor scherm naar de spuiter en de motorkap volgt nog Motor: *Nieuwe koppling *nieuwe db riem en spanrol *v snaar *2y bak eraan gehangen *afgedraaid vliegwiel * volgens mij zat er ook een scherpe nokkenas in maar had niets om te vergelijken *K&N inlegfilter verder alles netjes schoon gemaakt wat delen hoogglans zwart gepoten. Interieur: * vloerbekleding er in gelegt * dashboard gemonteerd en aangesloten * achterkabelboom vervangen al met al schiet het dus al op groet frank
|
||||
|
||||
Super goed bezig!
|
|
||||
|
||||
jaja frank ook even op de foto hard aant werk we kunne niet meer te laag gaan......... justin vind het wel cool allemaal dit waren de fotos van de laatste week. |
|
||||
|
||||
meer volgt snel
|
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|
||||
|
||||
Goed bezig Frank Leuke sleutelruimte heb je daar overigens
|
||||
|
||||
word wel gaaf,knutselhok is echt
|
||||
|
||||
Heel mooi man om me ex wielen onder die ruige einser te zien,..ben blij dat jullie er tevreden mee zijn..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
thnx heren na vrijdag meer fotos
Last edited by knedel16vweber : 15-10-2009 at 08:55. |
|
||||
|
||||
heej das een mooie motortakel!
|
||||
|
||||
zo even wat fotos weer, motor hangt erin en frank gaat deze week even alles nakijken en dan kan die de eerste keer starten ook even wat fotos van de knutselruimte in zn geheel dan maar
de gelaste motorsteun HR schroefset zo nu even wat fotos van de knutselruimte gezien vanuit links langs de kantine gezien vanuit links achterhoek de kantine met het belangrijkste de koffie automaat meer fotos volgen snel |
|
||||
|
||||
Belangrijker is het bier wat in de krat daar staat, dat moet koud zijn hahaha...
Nee super hok man. En je ride is bijna klaar dan he. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Goed bezig, fijne sleutelruimte, zou ik ook wel willen.
ps Is de maat van jouw nog op zoek naar een VR6 blok voor de cross?? Toen ik dat 16V logo kwam halen zei die dat nl.
|
||||
|
||||
Quote:
zou zomaar kunnen hij is "bert16vt" hier op het forum je zou hem een pm kunnen sturen. groet frank
|
||||
|
||||
Dat is wel een heel fijn knutselschuurtje zeg
|
|
||||
|
||||
Jammer van die eerste auto, maar deze wordt minstens zo mooi!
Van de verzekering zul je wel niks gekregen hebben neem ik aan, echt kut als zoiets gebeurt. Als ik ooit veel tijd over heb koop ik ook een golf1, wat een charme heeft die auto... Succes, ik zal je in de gaten houden, ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Quote:
dat bier dat is al op gegaan ronnie dat kan alleen als de vrouw hem brengt en haalt jazeker! na al die tegen slag is het toch sneller gegaan dan ik dacht ik zag het eerst niet meer zo zitten maar goed dat frank vol goede moed zat dus nu nog na het rdw als de electronica in orde is en dan de weg weer op maar dat mag nog wel ffies duren denk eind november dat we er mee de weg op mogen als alles zo gaat zoals nu..... kan niet wachten tot ik er zelf mee na de eerste meet kan gaan Last edited by natascha : 28-10-2009 at 11:42. |
|
|||
|
|||
Erg leuk project, en nog leuker dat de vrouw des huizes er net zo blij mee is.
Vind het gewoon geweldig dat een vrouw er net zo van kan genieten als de man zelf. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan alleen zegge zo hoort dat ook! ben er min of meer gewoon mee geinfecteerd en ik vind het helemaal niet erg ja het was mijn idee om de golf van ruud te kopen ik had hem gezien en was meteen verkocht terwijl die toen nog niet te koop stond, toen frank het zei dat die te koop stond zonder enige twijfel heb ik meteen gezeg: het maakt me niet uit wat die er voor hebbe moet ik koop hem! tja meer kan ik er niet van zegge en zo is het begonnen nadat ik dan als eerst auto de mk2 gti 16v had gereden wou ik niets anders meer dan gti |
|
|||
|
|||
Echt leuk om te horen, mijn ex vrouw had ook die gedachten en instelling.
Toen ze eenmaal in een corrado g60 had gereden wou ze er meteen ook 1. Uiteindelijk golf vr6 , mk1, golf g60 heeft ze gehad. Maar goed verledentijd, nu ben alleen ik nog een fanatiek vw rijder samen met mijn zoon en dochter. Succes verder met je auto , en hopen dat hij zo snel mogelijk op de baan is. |