|
||||
|
||||
Quote:
het was graag gedaan hoor! Volgend jaar zijn wij er (als het aan mij ligt) weer bij! de polo is nog aan het uitblazen (lees:lekken ) van al die kilometers daar. verder heb ik weinig gezien van de auto's, maar aan de foto's te zien stond er echt veeeeel mooi spul bij! Constant als ik de polo ging bijvullen, stond er een dikke rij voor de catering, denk dat ze gewoon meer in het voren moeten gaan bakken en beter de taken verdelen. en persoonlijk vond ik het eten best aan de prijs, maar ook dat heeft de organisatie niet in de hand! verder ondanks het weer een geslaagde dag! en tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||
Mijn foto's zijn ook geupload...
Onder onderstaande link zijn ze te vinden...
|
||||
|
||||
Quote:
whooo, ben gespot
|
||||
|
||||
ik heb zaterdag een hersenschudding opgelopen (met snowboarden) en was dus niet echt in staat om te gaan
jammer dat ik de meeting heb gemist gelukkig dat ik de regen heb gemist volgende keer beter......
|
||||
|
||||
Super dikke meeting idd!
Zaterdag was gezellig bij holiday inn, en zondag een super mooie meeting. Echt heel veel super mooie auto's! Heb echt mn ogen uitgekeken daar Vooral die Golfjes van Grounded waren heel erg dik. Alles was gewoon nieuw aan die auto's! Enige minpuntje vond ik idd de snackbar. Duurde allemaal wel erg lang daar... Verder echt een top weekend gehad |
|
|||
|
|||
ach je moet maar zo denken...
Als de snackbar het enige slecht is aan de meeting was ie geweldig! Weet iemand van hier trouwens wie die "promobabes" waren? met name die langere slanke met die krullen?? |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat hadden ze mij ook niet moeten flikken als ze onder de motorkap willen kijken kunnen ze dat ook gaan vragen!! tip volgende keer je auto gewoon maar op slot zetten!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zorg er maar voor dat de Polo klaar is, de tijd gaat sneller dan je denkt!!! haha ik spreek uit ervaring(en) ja!!! |
|
||||
|
||||
Ik snap jullie wel een beetje, maar denken jullie niet dat de jury niet ontiegelijk voorzichtig is met een andermans [show]auto? Als ze op het punt staan te keuren zoek/vind dan de eigenaar er maar eens bij... verspreid over het hele terrein zonder te weten wie bij welke auto hoort.
Ik had het zelf geen probleem gevonden, die mensen weten echt wel wat ze doen.
|
|||
|
|||
Grote kans dat de eigenaar daar anders over denkt!
|
||||
|
||||
Onbetwist neerlands dikste vag evenement.
Het Mivw event. Ondanks het erg slechte weer toch in grote getale gekomen,waaronder,duitsers,britten,belgen,polen.ho ngaren en oostenrijkers.. Locatie in de vorm van het oude marine vliegveld valkenburg heeft enorm veel potentieel! Al met al erg geslaagd. Hierbij een kleine foto impressie. Meer foto's op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Quote:
Of de motorkap openzetten
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat zal ook allemaal wel maar gebeurt er iets motorkap niet goed int slot of duwen er een deuk in met dicht doen zullen ze dat dan wel netjes melden en denk wel dat ze me echt wel kenne meld het dan even is wel zo netjes volgende x maar net zo als maat-thijs gewoon de kap eraf Last edited by bivw 16vg60 : 13-07-2009 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Was gisteren inderdaad een super meeting.Jammer van het weer en de catering,maar het was de 135 kilometer enkele reis dubbel en dwars waard. Volgend jaar zij we er weer zeker bij.Hier nog een link van mijn foto's van de dag.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3HVTWHS4 Last edited by kb2 : 13-07-2009 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Van ons ook nog complimenten voor de organisatie
super locatie en een super opkomst! Ook nog even de felicitaties voor Yvon en Joost met het behalen van de 1e prijs in de categorie Scirocco (die gele) |
|
||||
|
||||
Dat beloofd veel goeds
|
||||
|
||||
Ik kan uren naar deze foto kijken.
|
||||