|
|||
|
|||
deze middag:
|
|
|||
|
|||
ff fotos genomen, waarom ze zo blauw zijn weet ik niet, maar kvind ze wel tof
|
|
|||
|
|||
Super wagen! Hoeveel kilometers gelopen??
Als je deze vind met weinig kilometers ben je de man!! Succes ermee kerel..
|
|||
|
|||
Quote:
254 000km hij was in niet zo'n goede staat toen ik hem kocht |
|
|||
|
|||
to do:
-dakrubbers plaatsen (heb ik zaterdag normaal) -kofferklep steunen plaatsen (heb ik liggen) -afsluitdopjes in den bodem steken -audio terug aansluiten(losgemaakt voor de ruit) -ruitenwissers erop -ruiten laten plaatsen -vering laten plaatsen -dopke zoeken voor in men voorvleugel -binnenkuipen plaatsen vooraan en dat zal het zowat zijn. ffkes nen fotoshop gemaakt zie: hopen dat mijn verlaging ewa deftig naar beneden gaat :p |
|
|||
|
|||
voila men ruiten staan erin, meteen ook de spoiler en ruitenwissers erop gezet.
|
|
||||
|
||||
bijna klaar dusmoet ie zoals het shopje worden dan?
|
||||
|
||||
Schitterend!
|
|||
|
|||
Quote:
ja, nog iets lager een bbs of een ander mooi wiel, en meer moet dat allemaal niet zijn. Ik moet wel nog wat achterstallig onderhoud inhalen zoals: - remschijven en remblokken vervangen - motor eens onderhoud geven - 1 van de klinken werkt niet goed meer, moet een nieuwe in - hoedenplank dragers en hoedenplank wisselen. dat moet eerst gebeuren en dan pas zullen we kijken voor een mooi wiel Quote:
zo'n reply's maken het allemaal waard, vanmorgen bij de garage stonden we ook met zen 3en hem te bewonderen |
|
|||
|
|||
Quote:
Terecht
|
|||
|
|||
dakrubbers zitten erop, heb em nog eens gepoetst en dan fotos genomen en filmkes gemaakt
interieur: film: http://www.youtube.com/watch?v=cz0TZJHAuec |
|
||||
|
||||
hij is echt prachtig,zuinig op zijn
(uitkijken voor trekkers dus )
|
||||
|
||||
gti logo hangt verkeerd he ;-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
das de enigste plaats waar het een beetje wou passen, tis een logo van een golf 1 gti (die van golf 2 zijn niet meer te vinden, oud model dan teverstaan) en ik vind het wel mooi |
|
|||
|
|||
Quote:
Spijtig he Ik heb al mijn logo's matzwart laten lakken, gewoon omdat ze in nette staat echt niet meer te vinden zijn, ook niet voor achteraan
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb ze zelf in mettalic zwart gespoten en kvind het mooi ik kom net terug van big pipes en kom tot de conclusie dat mijn gti ook show-waardig is, wel met andere of herspoten velgen |
|
|||
|
|||
ik heb eindelijk het deurklink probleem kunnen oplossen de slotplaatjes er terug tussen en het was opgelost
de achterruitverwarming werkt ook terug. morgen dan de vering laten steken |
|
|||
|
|||
nieuwe veren en schokdempers zitten eronder, ligt nu op een best mooie hoogte
|
|
|||
|
|||
ffkes de vering tonen: |
|
|||
|
|||
update:
plaat en verzekering er terug op, en beide velgen gepolierd en gespoten. fieuw just weer ff met de gti gereden, twas geweldig. De vering is wel veel stijver als ik verwachte maar bied redelijk goed comfort. In de bochten voel je het natuurlijk het best, en vooral op slalommen. geen enkel probleem gedurende mijn 20km durende testdrive! morgen nog wat verfraaiingsdingen halen en een klink, en we zijn er klaar mee voorlopig. :e |