|
||||
|
||||
Mag de mijne er ook bij?
Vespa ET4, 125cc 4takt standaard, nu met malossi 140cc cilinder en aangepaste sport Vario... Zo gekocht; En zo gemaakt; Mijn Kawa mis ik nog steeds... Verkocht aan een jongen die em moest beteugelen... 25kW moest verboden worden...
|
||||
|
||||
Ik heb toevallig vandaag m'n blok in de soep laten lopen
|
|
||||
|
||||
Heb je weer wat te doen
|
||||
|
||||
die vespa hierboven
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
vandaag ff kijken naar een suzuki bandit 600 bj 97
voor een mooie prijs en nu heel snel lessen nemen heheh gr jarno |
|
||||
|
||||
Paar subtiele wijzigingen aan de Zed gedaan, net klaar voor het voorjaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neeheee! Dat is een hele vette Vespa Scouter! Echt een bommetje op wielen!
|
||||
|
||||
Een paar van mijn Beaters
De voorste komt uit 1960 enheeft 175cc en nog wat meer snel spul, nieuwer type blok omgebouwd naar 8 inch. de witte is een stock 150cc en komt ook uit 60 wordt mijn sprintertje, hoop ooit is 29 pk eruit te krijgen. is mijn jongste uit 65 |
|
||||
|
||||
Quote:
Oeoe, dat ziet er nice uit Wat is het voor een blok 750? Heb zelf ook een Z uit 1980 met een GPZ 750 blok er onder. Ben nu ook bezig met alles mat te spuiten Moet nog tot einde mei wachten, dan mag ik officieel de Z rijden. Dan zijn de 2 jaar voorbij |
|
|||
|
|||
Quote:
Inmiddels alweer een paar keer dit nieuwe jaar gereden, bevalt echt super goed!!!! En hier de dag dat ik em ophaalde, samen met m'n broer met zijn GSXR600 met Jardine GP1 eronder |
|
||||
|
||||
Die GSXR wil ik wel eens horen met die pijp eronder. Man wat een dikke motoren.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Tuurlijk heb ik dat gefilmd! Nu nog even een knappe camera en dan laat ik ook even een flyby filmpje van mijn Triumph met Arrow maken! http://www.youtube.com/watch?v=qaFTwQHZemA |
|
|||
|
|||
:thumbu
Quote:
lomp |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! z650 frame, 750 koppen, gpz750 nokkenassen, z1 carbs, electronische ontsteking, diamond gp uitlaat... verder nog hyperpro en koni dempers, 2 remklauwen voor, goodridge slangen, k&n filters en ben vast nog veel meer dingen vergeten |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks 4 the compliments!!! Ze heeft al weer de eerste meters gemaakt dit jaar!!! Promo Filmpje Vespa! (hij is te koop ) Heb zelf een Ducati op het oog!
Groeten, Martyn Last edited by Martyn_86C : 25-03-2011 at 12:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er gaat altijd een hoop werk in zitten, maar ziet er echt super uit heb zelf ook alles van de gpz, Motorblok met ontsteking. Deze is nu veel beter, dan met het oude typ mechanische vervroeger, altijd veel problemen mee. Complete voorvork met anti-duik systeem. Oliekoeler, en complete kabelboom met dashboard. Ben nu bezig met hem matzwart te maken, had hem deels mat grijs gespoten. Maar dat was geen succes. Nu staat hij er even zo bij; |
|
||||
|
||||
Last edited by Hight : 31-03-2011 at 22:02. |
|
||||
|
||||
Mijn motorblok is nog steeds kapoet, maar hij startte nog wel na 7 maanden stilstaan
|
|
||||
|
||||
Morgen mijn nieuwe aanwinst ophalen, lekker touren deze zomer...
Gaan er nog mensen van hier naar de Superbikes 17 April ??