|
|||
|
|||
Quote:
volgens Roy-16VT (was hier net) Gaat er een hele ploeg van uit Hallum E.O. die kant op |
|
||||
|
||||
Zijn er niet zoveel Noord Hollanders???:P
|
|
|||
|
|||
Quote:
de friesen hoor je ook niet , maar komen wel |
|
||||
|
||||
Zou leuk zijn om met een groepje te vertrekken, bij de midwintermeeting reed ik zo eenzaam
Achja zal vast geen probleem zijn als ik bij de eerste de beste aansluit die ik tegenkom toch |
|
||||
|
||||
Nog een paar daagjes!! Heb er zin in!
|
||||
|
||||
Quote:
VRIEND !!!! idem hier !!
|
||||
|
||||
Quote:
Wij Friezen komen overal, wij kijken niet op een paar kilometertjes meer of minder. Tot snein!
|
|||
|
|||
Quote:
met de kever Mooney ? hoor dikke verhaalen van Gerk |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kom zelf vanuit Amsterdam, maar ik moet wel nog via Blaricum. Nou is dat wel in de richting. Misschien, ff overleggen met de andere dudes, is het wat om onderweg ergens aan te sluiten? |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik me dan beter voel als vandaag, ik heb gisteren 2 verstandskiezen laten trekken.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
daar hebben we wel wat voor René neem het wel ff mee uit Fryslân |
|
||||
|
||||
Quote:
Noem maar een tijd en een plek! |
|
||||
|
||||
Quote:
Met de kever inderdaad, het proefritje naar Spa ging perfect, Hellendoorn moet dus ook wel lukken. De kever is nu zelfs uitgelijnd dus het rijdt nu helemaal super.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
even een hotelletje geboekt voor morge kan ik zondag rustig aanrijden van almelo na hellendoorn zonder om 7 uur aante rijden vanuit hier in velden. is er ergens daar nog een carwash plaats om de auto te doen? op weg van almelo na hellendoorn?
|
|
||||
|
||||
Als je een aanrijding hebt kun je toch niet meer rijden?
Raar taaltje, daar beneden Kom misschien ook, is nog niet helemaal duidelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat word zeker opgedient in kleine glaasjes?? René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
Met een BEETJE cola kan ook Maar 1 ding is zeker , je knapt er goed van op René Quote:
heb ik ook gedaan alleen wij zitten in Helendoorn zelf , denk op nog geen 5 min rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kun je ook best gaan lopen! Denk een beetje om het mileu he?!
|
||||
|
||||
Quote:
als je vanaf de snelweg eerst afslag almelo hebt, dan is er bij de shell aan de rechterkant een erg fijne autowasplaats..handwas maar met een droogcabine ernaast voor 50 cent.. dus effe hotwaxen, afspoelen en in de droger.. en schoon is je kunstgebit.. |