|
|||
|
|||
Quote:
zekers blijven erg dikke auto,s |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alstru Ruurd.
|
|||
|
|||
dankje molle van de mooie foto,s van de corrie.
wat is die zo mooi geworden. kan alleen nog wel wat lager Last edited by fire and ice vr6 : 13-06-2010 at 21:36. |
|
|||
|
|||
LAGER!! dat jij uberhaubt op die meeting ben gekomen met nog hele carterpan
Maar staat wel super dik zo laaaaaaggggg |
|
||||
|
||||
Kennen ze geen drempels daar in het hoge noorden?:P
Maar staat wel meesterlijk mooi zo met de bbsén eronder. Top auto |
|
|||
|
|||
heb hem gister ook even gezien,wat ligt deze laag. mij te laag,maar zoonlief (weels97) vond het prachtig. zo zie je maar dat smaken verschillen.ha ha. veel succes met je corrado.
|
|
||||
|
||||
BBS thuiskomertjes? |
|
||||
|
||||
Iets te laag, iets te smal en iets te weinig band.. Maar de auto en de velgen maken wel een hele mooie combi :love:
|
||||
|
||||
Quote:
op de foto's ziet het er idd iel uit,in het echt is het wel okee. stond er super bij ruurd
|
|||
|
|||
Quote:
ieder zijn eigen dit vindt ik nou mooi erg laag en weining band in zicht. hoe lager hoe mooier alleen jammer dat hij wat af gelegen stond. maar stond daar ook mooi. |
|
|||
|
|||
Quote:
rustig er over heen en er zijn wel drempels hier. op de middag nog naar voren geweest maar heel rustig er over heen gegaan over de twee drempels een beetje geluid er onder weg maar ging goed. het mooiste toen ik bij die mannen langs reed met hen aireraide die zagen zo dit heeft veel meer |
|
||||
|
||||
Quote:
super auto,maar is dat elly op de achtergrond met dat blonde haar |
|
|||
|
|||
Quote:
heeft ze het geverfd |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat vind Elly er nou eigenlijk van?? Meende dat de wagen voor "haar" was bedoeld. Maar zie alleen jouw maar erin rijden en sleutelen etc etc. F&I VR6 nog niet klaar dan?? Mk1 gti nog niet klaar??? |
|
|||
|
|||
Quote:
tja die andere twee komen nog wel eens eerst een groot hobby hok achter op de tuin dus daarom geen tijd voor die andere twee mk1 gaat van de winter uitelkaar en van elly mag ik de corrie gebruiken voor de meetings wil wel met een auto naar toe is het mooiste. zijn nog altijd de zelfde die lullen er over |
|
|||
|
|||
Quote:
Verklaar dat eens /leg dat eens uit ..................... |
|
|||
|
|||
Quote:
als je hier over begind over haar auto wij zijn 1 zij is er ook erg blij mee hoe die nu is wat het eerst was |
|
|||
|
|||
Quote:
Guido ook met zijn F&I 16V Nu eindelijk netjes zoals ie hoort te zijn. Geen beunerij meer eraan . |
|
||||
|
||||
In het echt nog mooier als op de foto! Stond er gisteren super bij, ruurd