|
||||
|
||||
door die wielen klopt de spoorbreedte niet meer.. reden genoeg dan.
|
|
||||
|
||||
volgende vraag.. hoe controleren ze dit? kun je dit zelf ook checken?
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een gezeik zeg... Dat ze de RDW erbij gaan halen zeg... pfff |
|
||||
|
||||
ja kun je zelf doen. Van het hart vd band tot andere hart vd band. Is de spoorbreedte. Dit mag max 2% meer zijn dan wat er voor de auto is afgegeven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De juten meten van buitenzijde linker velg naar binnenzijde rechter velg. Althans, dat deden ze bij mij hier in Veendam... |
|
||||
|
||||
Quote:
dat komt dan op hetzelfde neer... tenzij de banden getrokken staan, dan klopt die meting niet. |
|
||||
|
||||
klote dat het zo tegenzit voor je misha maar waarom nou gelijk de auto weet te koop zetten, heb je er dan gelijk geen zin meer in ofzo? zonde van zo'n mooie auto, zoek een paar andere wielen en kijk dan verder. just my 2 cents
|
||||
|
||||
Nja, die klabakken kennen die auto nu .. dus ik moet nu noodgedwongen smalle wielen eronder doen en 'm een eind omhoog zetten.
Nou iedereen die mijn enigsinds een klein beetje kent weet ook wel dat ik last heb van hoogtevrees.. ook ben ik bang dat een 7j'tje met een beetje ongunstige ETwaardes al voldoende is om me weer langs de kant te zetten. De zin om nu noodgedwongen naar wat anders te zoeken is ook niet echt aanwezig, ik had die auto amper klaar... Om zo'n situatie dus weer te voorkomen verkoop ik 'm liever en begin ik maar weer met wat anders. Dan kan ik daar wel wat anders mee proberen en val ik ook niet zo op bij de politie. Ik vind het zelf ook wel erg jammer, ik staar echt iedere dag naar die shop met die hubcaps... ziet er echt zo dik uit
|
||||
|
||||
ik snap eignelijk sowieso niet waarom je spoorbreedte niet meer dan 2% mag zijn.
de wegligging word toch alleen maar beter dan en is toch veiliger dan?
|
||||
|
||||
Waarom scoor je niet een setje BBS RM ofzo met 165er bandjes? Dan kun je tenminste plat op de grond en ze zullen niet zeuren over spoorbreedte
|
||||
|
||||
Nja, ik wil toch wel iets aparters.. een simpel setje smalle RM's doet mij niet zo heel veel.
Alhoewel het op een origineel GTi'tje zoals jou ex natuurlijk helemaal af is..
|
||||
|
||||
Of een andere smallere velg icm met smalle bandjes en extreme verlaging
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Misha, dalijk verwarren ze mijn auto met jou auto. Misha bordeaux rood jetta mk2 oss plat op zijn pens Thijs bordeaux rood jetta mk2 oss plat op zijn pens enige verschil is dunnen bumpers en ik heb dikke bumpers. "en bedankt Misha" haha schijt blauwpetten... we zullen wel zien hoe het allemaal afloopt. gr tieske
|
||||
|
||||
Dat kan inderdad.. maar ja, wat dan.. en ik bulk ook niet van het geld zeker niet met die pliesiekosten in het vooruitzicht.
Maar ik heb redelijk veel reactie op de auto, dus we zien wel waar het schip strand en dan kijken we wel weer verder.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja jij hebt smalle velgen, dan zien ze geen reden om je aan te houden
|
||||
|
||||
laten we het hopen
gr thijs
|
||||
|
||||
denk dat je ondertussen het polisnummer al uit je hoofd weet
|
|
||||
|
||||
Oke.. ik had een paar menschen belooft om even de huidige status te posten hiero.
Ik ben dus alweer een week of 3 terug in Nederland en heb de auto APK klaar gemaakt. Wielkasten en bodem getectyleerd, nieuwe remslagen en de boel ontlucht, nieuwe koplampen.. nog wat kleine dingetjes. De auto gaat aanstaande donderdag naar de rdw, ik hoop van harte dat ik er in een keer doorrol.. Verder zijn de 13inch staaltjes verkocht en heb ik sinds van de week een nieuwe set gekocht die eronder gaat komen. Te weten; Zender Sport, 7j et30 waar achteraan 2cm spacers tussen gaan komen. 165/50 bridgestone rondom: Dat was 'm denk ik verder, ik hoop ze er donderdag onder te zetten als hij goedgekeurd is.. duimen!
|
||||
|
||||
Veel succes en wat een ontzettende geile velgen man..toppie..
|
||||
|
||||
oooh die zijn lekker!!!
|