|
||||
|
||||
heb het niet nagekeken maar is dit niet gewoon een 1.8gti ori? dan zie ik zowieso geen problemen,.
|
|||
|
|||
dan weet je wat je moet!! als je er een g60 inlepeld! ff naar lelystad omlaten keuren! inderdaad dan is hier op het forum bijna niemand meer verzekerd!
|
|
|||
|
|||
Oke. Lekker verstandig allemaal onverzekerd rond rijden.. Maja bedankt, dan weet ik genoeg!
|
|
|||
|
|||
Quote:
denk wel dat je een punt hebt , zeker als de verzekering alles gaat uit zoeken na een ernstig ongeval . bij deze gaat het van een 1,8 naar een 1,8 motor inhoud zal het wel mee vallen en zo lang er niks gebeurd ..... |
|
|||
|
|||
vaak ben je tebange!
|
|
|||
|
|||
Quote:
een ander kan het je ook aan doen ... maar weer on topic . |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoeft niet altijd jouw schuld te zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij mijn kentekenbewijs ook dan???? Auto is keurig verzekerd hoor Kijk maar eens goed. Voertuig Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI 118 KW Brandstof Benzine Vervaldatum APK 23-05-2009 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 04-04-2009 BPM € 0 Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja Last edited by Domi : 13-04-2009 at 19:25. |
|
|||
|
|||
personenauto
Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI 81 KW Brandstof Benzine |
|
|||
|
|||
Ssst
|
|
|||
|
|||
dan heeft Jaap wel een punt , maar goed zo lang er niks ergs mis gaat
zal er niemand naar om kijken . zo lang ...keep it rolling |
|
|||
|
|||
Tuurlijk heeft Jaap gelijk. Hetzelfde zei ik altijd bij een MK2 met een VR6 erin.
Maar zolang er niks gebeurt.........Just keep rolling. En ben je bang voor een ongeval of wat dan ook, dan moet je niet autorijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
MKII kan goed met VR6 er in + verzekerd ... staan er 6 cilinders op kenteken .... zo ist dan moet je in een hokje op de tuin gaan zitten maar het minste is een ander kan het jou ook aan doen , tja maar dan maar goed , het is wel duidelijk denk ik Last edited by Alberto : 13-04-2009 at 19:38. |
|
|||
|
|||
Luid en duidelijk
Ik en alle andere golf 1 eigenaren met een andere dik blok rijden onverzekerd rond Ik wil wel eens een lijst zien van alle golfjes 1 die op kenteken het dikke blok hebben staan. Zoals 20VT 16V-G60 G60 Van 1100 naar 1800GTI etc etc. Denk dat het een korte lijst is Maar goed ontopic maar weer Oja. Ik betaal wel even dik 20 euro per 3mnd aan verzekering hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
weet het wel zeker denk ik 20 euro per 3 maand ? |
|
|||
|
|||
Jepss, 20 dikke euro,s per 3 mnd. Niet normaal he
|
|
||||
|
||||
pfff. word dit weer het zoveelste motorblok/verzekering/keuring/offtopic vervuilde topic?
goed dat ie rijdt domi en heel blijft!
|
|||
|
|||
Quote:
Bezem is zo geregeld. Ontopic |
|
|||
|
|||
Van even met het Recaro interieur bezig geweest.
De beide voorstoelen geheel gedemonteerd en gereinigd. Ook kwam ik er vandaag pas achter dat de rugleuning ook electr verstelbaar is. Vandaar dus de 2 schakelaars in de stoel. 1 stoel is inmiddels weer helemaal in elkaar. De andere gaat deze week even naar een kennis van me die een meubelstofeerderij heeft. Even het kapotte stukje repareren. |
|
||||
|
||||
zijn mooie stoelen