|
||||
|
||||
Vet project, echt knap dat je nog zulke resultaten kan krijgen van spuiten in de schuur. Heb m gesubscribed!
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is er een week lang niks gebeurd aan de golf ivm tentamens, toch nog even tijd gevonden om foto's met jullie te delen.
Inmiddels waren er zijschermen op de kop getikt bij de sloop in Eemnes en in Mijdrecht voor 20 en 25 euro, niet al te veel dacht ik voor deukvrije voorschermen. Eergisteren heb ik bij MONDY een getinte voorruit opgehaald Deze kan de plastic tijdelijke ruit vervangen De spullen die ik nog moest spuiten waren te veel om in 1 keer te doen.. Heb het dus verdeeld in: Motorkap, portieren, achterklep. en de tweede lading: Zijschermen, bumpers, tankklepje, sleepoogklepje, grill lijst. Helaas ging het weer niet helemaal goed, toen ik de eerste lading perfect had gespoten ben ik met mijn kont tegen de achterklep gelopen Al met al is het toch nog goed gekomen en zal ik jullie niet langer lastig vallen met onzin geklets. Houdt uw stoel goed vast en schrik niet: Oude doorgeroeste + nieuwe zijschermen: Eerste impressie motorkap 's avonds in het donker.. Een auto opknappen doe je niet alleen.. Daar betrek je ook de rest van de family bij Samen met paps schuren (hij z'n MG onderdelen, ik m'n Golf delen) Ook mam steunt ons, terwijl wij vloekend en tierend de achterruit erin proberen te krijgen kijkt ze rustig tv en voorziet ze ons van koekjes en koffie En dan nu, reslutaat bij daglicht.. Bumpers en schermen zitten nog niet goed vast, enkel voor het idee.. To be continued...
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik eens een schadehersteller in de buurt benaderen, of je daar niet kunt gaan werken als spuiter. En neem vooral die Golf mee om te laten zien wat je kunt!
Heel netjes gespoten, zeker voor garage-thuis-werk. Respect voor al 't werk dat er in is gegaan.
|
|||
|
|||
Net je hele topic doorgelezen en ik moet zeggen dat je het erg professioneel aanpakt en met een super resultaat! Ga je ook nog wat doen aan de motor? Of vindt je een 8v goed genoeg?
keep up the good work! |
|
|||
|
|||
Hey Kees, bedankt voor de complimenten. De motor laat ik voorlopig even voor wat ze is... Ziet er behoorlijk smerig uit enzo maar ik wil eerst zorgen dat er een verse APK op zit en dat ik genoeg geld heb om hem te kunnen (blijven) rijden. Daarom word alles ook low budget gedaan met sloop delen ed.
Voorlopig is de 8V dus goed genoeg, en tegen de tijd dat die kuren begint te vertonen komt er hoogstens een 16V in.. Maar meer zeker niet.
|
||||
|
||||
hij is erg mooi geworden idd,toch een puntje van kritiek;de booskijkert
|
|||
|
|||
Quote:
Gehehehe, daar was ik zelf ook nog over in dubio. En ik weet het nog steeds niet... Het geeft hem die ruige stoere blik van voren, en in combinatie met de gele Jetta lampen vind ik t erg gaaf. Aan de andere kant is ie "naturel" ook gaaf... Ik spuit m zowiezo nog mee in kleur, dat is het ALLERLAATSTE wat ik moet spuiten.. Dan kan ik hem altijd nog weglaten.
|
||||
|
||||
ja de booskijker vind ik ook minder maar voor de rest super mooi gedaan heel knap. Ik zou als ik jou was een schuurtje huren en lekker auto's gaan spuiten (beunen) dan verdien je genoeg geld in snelle tijd!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat vliegertje gaat helaas niet op.. In een schuurtje is het geen doen om een auto in 1 keer vlekkeloos te spuiten, als je ziet hoe ontzettend veel tijd ik hieraan kwijt ben geweest, ga je huilen... Als ik al die uurtjes was gaan werken had ik hem profi kunnen laten spuiten denk ik.. Maarja, als student heb je veel uurtjes vrij, maar geen hele dagen. Dus dan is dit de enige optie
|
|||
|
|||
mooi gespoten kerel.
|
||||
|
||||
hij ziet er mooi uit!
|
|
||||
|
||||
netjes gedaan top!
|
|
||||
|
||||
Respect hoe je dit voor elkaar gekeregen hebt in de garage. Zeeer diepe buiging
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit hoor! Ook in het echt. Afgelopen maandag ochtend ff langs geweest met Bregget. Booskijkertje weglaten!! .
Hoe krijg je die deurlijsten eraf? Gewoon trekken of van binnenuit duwen? Als je wat verder bent, komen we vast wel weer eens kijken! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja was leuk! Ik heb die lijsten er gewoon met beleid afgetrokken.. Gaat prima
|
||||
|
||||
Ik ben vooraan begonnen met kijken en lezen
1ste indruk: die gozer is helemaal gestoord zon auto opknappen 2de indruk: was gewoon te grappig zoveel rotte plekken en gewoon doorgaan met slijpen en lassen 3de indruk: NOTHING MORE THEN RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit heb je echt helemaal super gedaan keep up the good work!
|
|||
|
|||
Goed bezig kerel. Ziet er facking netjes uit
Nu even een setje verse nr-platen laten maken en die in lijstjes doen ipv vast schroeven
|
|||
|
|||
Quote:
Beter kun je het niet omschrijven . . . wellicht nog 1 ter aanvulling . . . 4de indruk : "die gast " is volgens mij nog eens een "goeie gast" gezien die alles met ons heeft willen delen . . . PS : Luuk, wat vind je vader er nu zelf van ?? Na de brommert kan je dus nu ook zijn MG doen ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je haalt me de woorden uit mijn mond Dit is de manier hoe ik het waardeer Onderdelen nieuw kopen en dan de auto naar ee spuiter brengen kan iedereen, maar op deze manier krijg je pas echt voldoening van je werk, super !
|
|||
|
|||
Kleine update,
Van de week even een ruitrubber gescoord op de sloop en de voorruit van MONDY erin gehangen... Nu zit ik alleen wel met een probleem.. Hij is niet waterdicht!:| Kan 3 dingen betekenen: -rubber zit niet goed om de ruit -rubber is lek -ik heb met het verlassen van die raamhoek iets niet in de juiste vorm terug gelast. Ik hoop eerlijk gezegd op een van de eerste 2.. Anders ben ik goed zuur.. Verder ook nog even de stoot lijsten aan de zijkant weer gemonteerd, met nieuwe rubbertjes en clipjes. Wat nu nog op het lijstje staat voor het interrieur er in kan: -Krikpunt links achter lassen -Voorruit waterdicht krijgen -Slot van achterklep passend maken -Plasticwerk op de achterklep zetten en bekabeling doortrekken -Ruitensproeiers op de motorkap -Kokerbalken in de was zetten -Achterpaneeltje in de smeerkit en tectyl (onder de auto) -Nieuwe kachelradiateur monteren -Pookbal revisie -Uitlaat weer vastzetten Volgens mij was dat het ongeveer. Weinig fotowerk dus de komende/afgelopen tijd. Quote:
Klopt! Hij vind dat ik de Golf mooi heb gespoten en ik ben inderdaad afgelopen weken bezig gegaan aan z'n MG. Godzijdank heeft ie wel zelf alles geschuurd dus hoefde alleen maar de garage leeg te halen en panelen te ontvetten. Heb gisteren de deuren gespoten en de motorkap, die keer daarvoor had ik de voorschermen al gespoten en de achterklep. Zal wel eens foto's schieten
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V Last edited by LuukGTI : 24-11-2009 at 10:25. |