|
||||
|
||||
Quote:
Steven red het niet om voor MIVW de worthersee film af te hebben, maar ik weet wel dat die film heeel gaaf gaat worden. ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is geen geintje, De landings baan "KAN" in hoge uitzondering gebruikt gaan worden . (koninklijk huis of president) Daarom ook de extreem strenge regels. Dus mocht de 3e wereld oorlog uitbreken dan zijn we er op 12 juli allemaal als eerste bij Gewoon allemaal binnen de lijntjes blijven op 12 juli. |
|
||||
|
||||
@ Ruud,we gaan er werk van maken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hiervoor al 2 grote partie tenten gekocht, dus het komt wel goed.
Nu het geheel nog in de epoxi zien te krijgen. Maar gelukkig is er in 4 weken, ook nog een heleboel hobbytijd succes |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik alles zo lees dan denk ik dat ook wel Volgens mij word het nog groter, nog beter en vooral nog leuker dan voor gaande jaren! KAN NIET WACHTEN!
|
|||
|
|||
Wagenwerks, dikke shizzle!
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan ook al niet wachten... wou dat de renner mee kon... ma kom lekker met de 50 denk ik
|
||||
|
||||
flyer ook definitief:
|
||||
|
||||
Kicken Cor!!
Ziet er top uit.
|
||||
|
||||
echt in stijl! top!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit de flyer.
Heb er echt zin in. |
|
||||
|
||||
dikke flyer!
|
|
||||
|
||||
Brute flyer man
|
||||
|
||||
Wagenwerks:O!? Uberrrrrrr
|
|
||||
|
||||
mooie foto's
|
||||
|
||||
;-)
|
||||
|
||||
Mooie Flyer.............
Voor de rest: Geweldige locatie.................Geweldige clubs aanwezig........ Respect voor de organisatie om dit allemaal voor elkaar te krijgen. Zal absoluut een top evenement worden en met Steven Campbell van Wagenwerks er bij..... Heb er nu al zin in.... Absoluut aanwezig maar met welke auto weet ik nog niet... Suc6 met de voorbereidingen nog....! |
|
||||
|
||||
henk, je meisje kan ook autorijden?
|
||||
|
||||
Quote:
Ofcourse......... Vorig jaar was ze met de vr6 mee gereden.... Dit jaar zoizo met de caddy...de Golf3 20VT nog niet cekur of ik hem meeneem!!!! |
|
||||
|
||||
Damn hoop dat ik het haal.
Druk bezig Wel leuk F16 geluid van de mijne op een vliegveld Gaat een super meet worden. Restacpa Cor